Hoofdstuk 60

1.8K 41 4
                                    

Chloe's POV.

Morgen is hey Maddy's verjaardag. Het is 6 uur 's avonds en ik sta in de keuken. Ik ga Maddy's verkaardags taart maken. Ik begin met het cake beslag maken. Ik verwarm de oven voor op 180 graden. Ik doe de cakemix, boter en eieren in een kom en mix het met de mixer. Daarna doe ik het in een ronde bakvorm en stop ik het in de oven voor 60 minuten.

---

Ik hoor de kookwekker afgaan en ik loop weer naar de keuken. Ik pak een satéprikker en doe de oven open. Ik stop de satéprikker in de cake en haal het er weer uit. Ik haal de cake uit de oven en zet het op de rooster.

Terwijl de cake bezig is met afkoelen maak ik een botercréme. Als de cake is afgekoeld snijd ik het twee keer door zodat ik drie plakken cake heb. Ik pak de bodem en een palletmes. Ik doe ee beetje van de botercréme op de bodem en smeer het uit met de palletmes. Ik doe de tweede plak er bovenop en smeer daar ook botercréme op. Dan doe ik de laatste plak cake erop en doe er het laatste beetje botercréme erop en smeer het over de hele cake.

Ik rol de roze fondant uit en leg het op de taart. Ik vouw de uiteinden naar binnen zodat het een sierlijk effect krijgt. Ik smelt melk chocola en de het in een spuitzak. Ik schrijf op de taart: 'Happy Birthday' en maak roosjes met rood fondant. Ik heb op youtube geleerd hoe ik dat moet doen. Ik plak de roosjes op de taart met de overgebleven chocola en die een stap achteruit. Ik kijk naar de taart en glimlach tevreden. Ik pak mijn mobiel en maak er een foto van. Ik zet de taart in een taartdoos en zet het in de garage.

Ik gaap en kijk op de klok. Het is al 11 uur, hoe lang ben ik hier wel niet mee bezig geweest?! Ik loop naar boven, poets mijn tanden, doe mijn pyjama aan en stap in bed. Ik doe mijn mobiel aan de lader en zie dat ik een Whatsappje van Harry heb. 'Goodnight babe, love you xx' Ik glimlach. 'Goodnight, love you too xx' Ik leg mijn mobiel weg. Ik ga liggen en zodra mijn hoofd mijn kussen raakt ben ik weg.

---

Update! Dit is hoe ik altijd een taart maak, haha ;) Please vote en comment!

- A. xx

Het Halfzusje van Niall Horan. (One Direction-Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu