Hoofdstuk 39

2.1K 54 3
                                    

Chloe's POV.

Het is nu twee maanden sinds ik op vakantie was met de jongens, Denise en Seline. Niall was vorige week jarig en ik morgen. Ik heb Niall moeten feliciteren per telefoon vanwege school. Niall en de jongens kunnen helaas ook niet op mijn verjaardag komen, wat niet alleen ik, maar ook Maddy heel jammer vindt. Ik heb Dinise en Seline gevraagd om te komen. Bram had me na de ruzie met Harry twee weken geen berichtjes meer gestuurd, maar toen begon hij weer. Ik zit zelfs te denken om een nieuw mobiele nummer te kopen. Ik zit gelukkig niet meer bij hem in de klas. Ik zo nu in VWO en hij is bezig met zijn opleiding. Harry vertelde me, sinds Niall het er niet over wilde hebben, dat Niall steeds beter met zijn blindenstok om kan gaan. Harry heeft ook gezegt dat Niall over twee maanden naar Amerika gaat voor een operatie aan zijn ogen, en dat hij dan hopelijk weer kan zien. Drie weken na het ongeluk heeft Niall bekent gemaakt aan de wereld dat hij blind was. De fans reageerden geschokt, maar steunen hem in alles.

Ik open twitter en volg een paar fans. Ik plaats een tweet.

'Quess who's the birthday girl tomorrow?? x'

Ik krijg direct reacties terug. Heel veel feliciteren mij alvast en ik bedank ze. Ik kijk naar de andere reacties.

'How is Niall? Is he coming to Holland for your birthday?' 

'Niall is doing well, and sadly no...'

Maddy komt mijn kamer binnenlopen.

"Chloe?" Vraag ze.

"Ja?" Ze klimt op mijn bed.

"Waarom komt Ni-Ni niet morgen?" Vraagt ze zielig. Ik zucht en zet haar op mijn schoot.

"Hij heeft het heel druk met de band Maddy."

"Maar ik mis hem!"

"Ik ook, maar je ziet hem snel genoeg." Maddy heeft Niall wel nog gezien na het ongeluk en ze vondt het maar raar dat Niall niks meer kon zien.

"Krijgen we morgen taart op jouw verjaardig?" Vraagt Maddy.

"Ja."

"Jeej!" Ze springt van mijn schoot en rent mijn kamer uit.

---

Twee dagen niet geupdate! Sorry! Ik wist even niks meer... :(

3 comments van drie verschillende personen en ik update haha :p

- A.

Het Halfzusje van Niall Horan. (One Direction-Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu