Hoofdtuk 49

2K 53 3
                                    

~twee maanden later,, december~

Chloe's POV.

Het is december en kerstvakantie. Het is Louis' verjaardag. Hij geeft zijn feest in LA. Gisteren zijn we naar LA toe gevlogen. Louis' familie is er, de rest van 1D, Seline, Denise en ik. Ik heb een verschikkelijke jetlag. Ik ben nu hardstikke moe, en vanavond als het feest begint ben ik klaar wakker. Gistermiddag toen we aankwamen ben ik regelrecht naar bed toe gegaan. Niet dat ik kon slapen, want Seline en Liam konden het niet laten, als je snapt wat ik bedoel. Echt de hele tijd 'bonk bonk bonk' Ugh, als ik er aan denk krijg ik alweer nachtmerries.

Op het moment lig ik in mijn bed en val bijna in slaap. "Chloe! Get your butt here!" Roept Louis. "Shut up!" Schreeuw ik terug.

"No come here!" Hij rent mijn kamer in en trekt me uit bed.

"Ugh!" Kreun ik als ik op de grond beland.

"Okay, now come with me." Ik sta op en hij trekt me mee.

Hij sleurt me mee naar de keuken waar ik overal. "Now look what your boyfriend did." Zegt Louis en hij wijst naar al het cake beslag dat in de keuken ligt. Ik begin te lachen.

"Harry, I thought you were really good at cooking?!" Zeg ik.

"Yeah well not at baking!" Roept Louis boos.

"I'm sorry okay! The mixer turned on suddenly!" Zegt Harry.

"Suddenly, yeah sure." Zegt Louis.

"I swear! It wasn't on purpose!" Louis zucht en gaat met zijn handen door Harry's haar.

"Alright than, I forgive you. You know I can't be mad at you for a long time curly."

"Aww, I love you boo." Zegt Harry tegen Louis.

"I love you too Curly."

"Hey! He's my boyfriend." Zeg ik.

"Are you jealous?" Vraagt Louis.

"Yes." Zeg ik hoofdknikkend en met een pruillip.

"Ahw, don't be babe. You're my one and only." Zegt Harry en hij kust me.

---

Vote en comment? :)

- A. x

Het Halfzusje van Niall Horan. (One Direction-Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu