Seizoen 2 Hoofdstuk 2

1.2K 45 11
                                    

Denise's POV.

Ik zit op de bank naast Liam en Seline. Nadat Harry in het ziekenhuis terecht kwam hebben Liam en Seline besloten om een paar weken later te verhuizen. De paps willen allemaal weten wat er met Harry is gebeurt. Louis en Zayn zijn in Engeland en kunnen niet 1, 2, 3 hier in Nederland zijn. Mijn telefoon gaat af. Ik kijk wie het is: Chloe. Ik neem op.

"Hiya Chlow." Zeg ik.

"Hoi. Ik kun je me ophalen, we moeten naar het ziekenhuis."

"Wat? Is er iets met Harry?"

"Nee met Harry is alles goed, maar het gaat om Niall."

Alles staat even stil. "En voor je het vraagt, nee hij ligt niet in het ziekenhuis."

"Oké ik ben er in vijf minuten." Zeg ik en hang op.

"I have to go to the hospital with Chloe."

"Why? What's wrong?" Vraagt Liam die een slapende Seline vast houdt.

"I don't know, but I really have to go. Bye!" Zeg ik en ren het huis van Seline's ouders uit.

-

Snel rijd ik naar het huis van Chloe. Chloe rent naar de auto en stapt in. "Hoi." Zegt ze. "Hoi. Ga je nog vertellen wat er is?"

"Oke. Dus ik belde Niall..."

-

Aangekomen bij het ziekenhuis zien we Niall zitten op een bankje. Verassend genoeg zijn er geen paps of fans. Ik ren naar hem toe en geef hem een knuffel. Hij kijkt op en knuffelt me terug. "I know what happened. I'll be by your side no matter what." Zeg ik en kus hem. "Thank you, I love you."

"I love you too baby, do you want something to drink or eat?"

"Some water would be nice." Zegt hij.

"Okay come on."

Ik loop naar zo'n water machine en pak een bekertje. Als ik wat water in het bekertje heb gestopt geef ik het aan Niall. "Thanks." Ik glimlach. "No problem."

Chloe is naar boven gelopen, waarschijnlijk naar Harry's kamer. Niall drinkt het water in één keer op en gooit het bekertje in de prullenbak dat naar de watermachine staat.

"Niall Horan we need to talk to you." Ik kijk om en zie twee politieagenten staan.

---

Heeii Anoukinos! (begrijpen jullie hem? :P)

Please vote en comment! You'll make my day. :)

Opdraging van dit hoofdstuk naar: serintjeexx

Vraag voor opdraging: Hoe kwamen Niall en Denise bij elkaar?

Lots of love,

- Anouk :) xxx

Het Halfzusje van Niall Horan. (One Direction-Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu