Het Halfzusje van Niall Horan. (One Direction-Dutch)

7.6K 104 0
                                    

Hoi!

Ik ben Chloe Charlotte Horan, ik ben 16 jaar, en ik ben het half zusje van Niall Horan. Ja, je hebt het goed gezien Niall Horan uit de boyband One Direction. Nialls vader is ook mijn vader, maar ik heb een andere moeder. Ik ben in Ierland geboren toen Niall vier jaar was, maar ik woon nu in Nederland samen met mijn vader, moeder en mijn jongere zusje Madison die 4 jaar is, maar je mag haar gewoon Maddy noemen. Greg is natuurlijk ook mijn half broer! Ik ben al tante, haha, best wel raar om dat te zeggen. Little Theo is super schattig! Ik zie Niall maar een paar keer per jaar, wat ik best jammer vind. Ik spreek hem als het kan één keer per week voor de telefoon. Dan vertel ik hem wat mijn cijfers zijn en hoe het er thuis aan toe gaat. Ik weet niet of ik verder nog wat te zeggen heb, uhm, Oh ja, ik hou van zingen, dansen en acteren, ik zit op HAVO, en ik spreek gewoon Nederlands zoals iedereen hier. Alleen thuis praat ik soms nog Engels tegen mijn vader. Ik heb als ik Engels praat niet echt een duidelijk Iers of Engels accent, omdat ik gewend bent gewoon Nederlands te praten.

Niall komt weer naar Nederland, samen met de jongens! Ik heb er zo zin in! Ik kan niet wachten om ze weer te zien!

Het Halfzusje van Niall Horan. (One Direction-Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu