ZE ZONGEN 18 EN NO CONTROL. OMG. I CAN'T EVEN.
Ik heb niks met 5SOS, maar #GetWellSoonMalum .
Lees de authors note aan het eind. :)
Enjoy!
Harry's POV.
Na de preek van Modest! gaan we verder met eten.
"Okay so the last shows are in Manchester, Liverpool and Birmingham." Zegt Louis.
Ik knik en kijk naar mijn glas. "Yes. And then we'll have a break for 6 months."
"That's the longest break we've ever had. I'm going to miss touring." Zegt Louis terwijl hij met zijn vork met zijn eten speelt.
"Yeah same. But I think it's also good for us. We can spare our voices and Liam will need the time off with parenting and all.."
"Yes he will need it. He's already shitting his pants about the thought of being a parent." Zegt Niall met een lach.
"It will be okay, mate. You will be a perfect parent." Zeg ik en Liam lacht sarcastisch.
"Yeah if being a perfect parent means being away all the time." Zegt hij met een frons.
"The most important thing is that you love him or her." Zegt Louis met een glimlach. Ik knik. "That's true. You love the baby, right?"
"Ofcourse I love the baby! How could I not?! It's my child."
"We know, Li. But seriously, don't worry it's all going to be fine and if you need help we'll always be there for you." Zeg ik en Niall, Louis en Zayn knikken.
"Thanks guys.."
-
Na het eten gaan we weer terug naar waar we slapen. Niall, Liam en ik gaan in het hotel en Louis, Zayn blijven in de tourbus. Als ik voor mijn kamerdeur sta zie ik Niall achter Liam aanrennen.
Er gaat een deur van een andere kamer open en Liam en Niall rennen recht tegen de man aan die uit de kamer kwam. De man mompelt een aantal scheldwoorden en kijkt Niall en Liam boos aan. Niall lacht schaapachtig en zegt, "Sorry!" Voordat hij met een grijns naar mij toe komt rennen. Liam loopt hem achterna met rode wangen.
"C'mon Harreh! Let's watch a movie in our room." Zegt Niall en pakt de sleutel van de hotelkamer.
Liam sluit zijn laptop op de tv aan en vraagt aan ons welke film we willen zien. "The Hobbit or Fast and Furious 5?"
"The Hobbit." Zeggen Niall en ik tegelijk en we geven elkaar een high five.
"Alright."
-
Halverwege de film zie ik dat Niall en Liam in slaap zijn gevallen. Ik kijk naar de tijd. 00:13. Ik sluit alles af en loop dan naar mijn kamer toe. Als ik binnen ben doe ik mijn kleren uit zodat ik alleen nog in mijn boxers ben. Ik ga op het bed liggen en doe het dekbed over me heen. Ik pak mijn mobiel en open Twitter en plaats een tweet.
@Harry_Styles:
Manchester, you're next! Are you excited? All the love .x
Al snel worden mijn ogen moe en een gaap komt uit mijn mond. Ik leg mijn mobiel weg. Ik draai me om, doe mijn ogen dicht en val in slaap.
--
VOTE en COMMENT.
Vraag voor toewijding: Wat is het beste aan Louis? (Deze is simpel.)
Heel erg bedankt voor het lezen. Ik denk niet dat er nog heel veel hoofdstukken komen. Ik ben van plan om het te gaan afronden. Ik zou wel heel graag 200k reads willen halen, dus blijf vooral doorlezen. Ik kan niet geloven dat dit boek al zoveel reads heeft, want om eerlijk te zijn vind ik dit niet mijn beste werk. Blijf vooral reageren en voten, want daar word ik heel erg blij van. Love you guys!
- Anouk x
JE LEEST
Het Halfzusje van Niall Horan. (One Direction-Dutch)
FanfictionHoi! Ik ben Chloe Charlotte Horan, ik ben 16 jaar, en ik ben het halfzusje van Niall Horan. Ja, je hebt het goed gezien Niall Horan uit de boyband One Direction. Niall's vader is ook mijn vader, alleen ik heb een andere moeder. Ik ben in Ierland geb...