Harry's POV.
Ik fiets met Chloe achterop naar huis. We lopen naar binnen en gaan op de bank zitten waar haar vader, moeder en Maddy ook zitten. Chloe en haar moeder gaan in een gesprek. Ik zit een beetje ongemakkelijk om me heen te kijken. Jij zou je ook ongemakkelijk voelen als je in mij was. Ik bedoel: Ik kuste Nikki (waar ik trouwens ook nooit meer van gehoord heb) en had bijna sex met haar op een keukentafel en Chloe maakte het uit. Ik deed Chloe heel veel aan, vervolgens zijn we weer bij elkaar en nu zit ik hier bij haar familie in de woonkamer.
Chloe gaat naast me op de bank zitten. "But everything is okay now, isn't it Haz?"
"Yeah, I'm so glad we're together again. And I'm really sorry for everything I did to Chloe." Zeg ik en kijk Chloe's ouders aan.
"It's alright, as long as you won't do it again." Zegt Chloe's moeder.
"I promise I won't."
We praten verder over Niall. Chloe had al aan haar ouders verteld dat Niall een paar dagen in het politiebureau moest blijven en ik heb Maura gebeld en alles verteld.
-
Chloe en ik zitten in Chloe's slaapkamer op haar bed. Chloe ligt met haar hoofd op mijn borstkas en ik aai met mijn hand door haar haar.
"Do you think we should call Liam and Seline? I mean, we haven't heard from them since you were in the hospital. They don't even know you're out of the hospital!" Zegt Chloe.
"Yeah, but aren't they in London?" Vraag ik.
"No, they waited because you were in the hospital."
"What about Zayn and Louis?" Vraag ik.
"They couldn't come, but they said we had to let then know when something happened, which we did."
"Maybe we can go to Seline's house?"
"Haz, the doctor said you have to rest." Zegt Chloe en ze gaat van me af om me aan te kijken.
"Yeah, but come on! We're just gonna visit some friends, it's not like I'm going to bungee jump or something."
Chloe lacht. "Fine. Let's go."
---
Please vote en comment!! Zet in de comments wat je graag verder wilt zien in dit verhaal!
Theo is al 1 jaar!!! OMFG ASDFGHJKL
Sorry dat ik zo lang niet geupdate heb!
Volg xLovatic_1Direction en Peanutbutterjarx ! Ze zijn echt super! En lees ook hun boeken!
Opdraging: XandraRammelaar
Vraag voor opdraging: Who is the proudest uncle in this world?!
Lots and lots and lots of love,
- A xxx
JE LEEST
Het Halfzusje van Niall Horan. (One Direction-Dutch)
FanfictionHoi! Ik ben Chloe Charlotte Horan, ik ben 16 jaar, en ik ben het halfzusje van Niall Horan. Ja, je hebt het goed gezien Niall Horan uit de boyband One Direction. Niall's vader is ook mijn vader, alleen ik heb een andere moeder. Ik ben in Ierland geb...