Hoofdstuk 52

1.9K 45 4
                                    

Harry's POV.

"I'm going to kill him." Zeg ik vurieus met gebalde handen.

"Haz, be both know you're not going to do that. And we just have to let it go. He is just being really annoying. I promise you if he is stalking me again I'll do something about it." Ik zucht.

"Okay."

"Hey do you hear that?" Vraag Chloe.

"No?"

"Listen close, it sounds like someone is crying almost sobbing." Zegt ze.

Ik luister goed en hoor het ook.Het komt van boven.

"Yeah now I hear it too..Come on let go upstairs."

We lopen naar boven en horen twee mensen praten. We gaan vooe de deur staan en horen dat het Liam en Seline zijn. Seline is diegene die huilt. Chloe legt haar oor op de deur en ik doe dat ook.

"I-I" Zegt Seline.

"You what Sel?" Vraagt Liam en Seline hikt een paar keer.

"I..I'm pregnant."

Mijn ogen worden groot en ik kijk Chloe geschokt aan. "What? She's only 17." Ik knik en haal mijn schouders op.

Ik doe mijn oor weer tegen de deur aan en luister verder naar het gesprek, net als Chloe.

"What?! That's impossible! I used protection! You must have cheated!" Schreeuwt Liam.

"What? No! You were the only one I did it with!" Roept Seline terwijl ze huilt.

"No I can't be a father yet! Fuck!" Schreeuwt Liam.

"Please Liam!" Zegt Seline hopeloos.

"No! I'm so done here, I'm leaving!"

Chloe en ik rennen snel een andere kamer in en horen Liam van de trap af lopen.

Chloe en ik lopen de kamer van Seline in en zitten naast haar op bed en Chloe begint te praten. "Shh, Sel. Het komt wel goed. Je hebt heel veel vrienden en familie die van je houden, wij helpen je hier wel doorheen.." Ze wacht en paar seconden voordat ze weer verder gaat. "Heb je het je ouders al verteld?"

Seline schudt haar hoofd. "Nee, ik bem te bang. Ik bedoel, ik ben pas 17."

Chloe legt haar hand op Seline's schouder. "Maar je bent achttien als je de baby krijgt. Dit gaat je lukken, ik ken je."

Seline geeft Chloe en mij een knuffel. "I love you guys." Ik glimlach. "We love you too."

---

Weer een hoofdstuk! Wat vinden jullie van Liam? <comment

Vote!

- A. :) Xx

Het Halfzusje van Niall Horan. (One Direction-Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu