Hoofdstuk 62

1.8K 49 7
                                    

Chloe's POV.

Nikki en ik lopen naar de leerlingencoördinatie. We kloppen op de deur en lopen naar binnen.

"We moesten ons melden." Zeg ik.

"Naam?" Vraagt de vrouw waarvan ik de naam niet weet.

"Chloe Horan en Nikki Mccain."

"Op de eerste dag al melden? Dat begint goed." Ik kijk naar Nikki en zie dat ze grinnikt.

"Ga maar zitten." Zegt de vrouw.

Nikki en ik gaan zitten bij een paar andere leerlingen.

-

Het uur is snel om en Nikki en ik lopen naar het volgende klaslokaal. "Wat hebven we nu?" Vraagt Nikki. "Geschiedenis." Zeg ik.

"Blehh."

"Same." Zeg ik.

-

De schooldag gaat snel voorbij en voor ik het weet zit ik alweer op mijn fiets. "Chloe! Wacht!" Hoor ik iemand roepen.

Ik kijk achterom en zie Nikki naar me toefietsen. "Hoi." Zegt ze. "Hoi, moet jij hier ook langs?" Vraag ik.

"Ja."

"Laten we de touristische route nemen." Zeg ik.

"De wat?"

"Follow me."

We fietsen door allerlei bosjes en paden.

"Waarom heb jij eigenlijk een Amerikaanse achternaam?" Vraag ik.

"Mijn opa kwam uit Amerika." Ik knik. "Oké."

We fietsen door en ik zet het liedje Little me van Little Mix erop en zing mee. Na een tijdje zingt Nikki ook mee. Als het liedje afgelopen is kijk ik naar Nikki.

"Je kan goed zingen." Zeg ik. "Jij ook!"

-

"Dit is mijn huis!" Roept Nikki. Ze woont in dezelfde straat als mij! "Je woont in de zelfde straat als mij!" Roep ik.

"Echt? Waar woon jij dan?"

"Daar." Zeg ik en wijs naar het huis schuin tegenover haar huis.

"Cool!"

"Doei!" Zeg ik.

"Doei!"

Ik fiets onze oprit op en zie een bekende zwarte auto. Snel ren ik achter 't huis en loop naar binnen. "Chloe! Chloe! Raadt eens wie er zijn!" Zegt Maddy met een grote glimlach op haar lach.

"Ehm..." Zeg ik en kijk achter haar.

---

Please vote and comment! Wie zullen het zijn?? :) Xx Hoe meer comments hoe sbeller ik update!

- A.

Het Halfzusje van Niall Horan. (One Direction-Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu