Hoofdstuk 42

2.1K 51 4
                                    

Denise's POV.

"I'm really happy that you're here Ni-Ni." Zegt Maddy en ze pakt Niall steviger vast. "I missed you."

"I missed you too Mads." Zegt Niall en zoekt met zijn hand maar de wang van Maddy en geeft het een kusje.

Op dat moment zie ik een vrouw binnenlopen met twee jonge kindjes van ongeveer 3 maanden oud. Chloe vertelde me al dat haar tante een tweeling had gekregen. Ik zie hoe Chloe met haar gaat praten. Chloe kijkt blij naar de twee kindjes. Mijn hart verstijft.

Zes jaar geleden was mijn moeder zwanger van een meisje. Iedereen was zo blij. Mijn ouders hadden al een naam uitgekozen voor haar: Isa. We hadden allerlei roze spullen gekocht. Ik had voor haar een roze jurkje uitgezocht met daarop: 'Ik hou van mijn grote zussen.'

Toen mijn moeder 33 weken zwanger was kreeg ze pijn in haar buik toen we in een winkel waren. Eerst liet ze het gaan en dacht dat het voorweeën waren, maar daarna werden ze steeds erger. We gingen naar huis en mijn moeder ging naar de wc. We hoorden een gil vam mijn moeder en ze zei dat er bloed was. Mijn vader en moeder reden zo snel mogelijk naar het ziekenhuis.

Ik en mijn oudere zus Melanie moesten thuis blijven. Melanie had tranen in haar ogen staan. Ik wist niet wat er aan de hand was en Melanie legde alles uit.

Er ging een paar uur voorbij toen plotseling de telefoon ging. Melanie nam op en ik hoorde mijn vader praten. Het waren de 6 woorden die ik en mijn zus niet wilden horen: 'Je moeder heeft een miskraam gehad.'

De baby was uit mijn moeders buik gehaald en is begraven. Op de begravenis had ze het jurkje aan dat ik voor haar had gekocht.

Twee jaar geleden gebeurde er precies hetzelfde. Ook een meisje, haar naam was Liz. Ik ben twee weken niet uit mijn kamer gekomen, alleen om naar de wc te gaan. Mijn vader kwam mij af en toe eten en drinken brengen, maar ik at er bijna niks van. Elke avond huilde ik mezelf te slaap. Mijn moeder heeft me naar therapie gestuurd en dat hielp.

Maar Isa en Liz zullen voor altijd in mijn hart blijven. --

Ik voel de tranen over mijn wangen stromen Harry ziet het en loopt snel naar me toe. "Denise, what's wrong?" Ik zeg niks en sta op. "I have to go." Zeg ik tegen Chloe en de rest en ren de deur uit.

---

Ik huilde bij het maken van dit hoofdstuk. :') Vote! Comment!

Nederland staat op de 5e plaats met medailles (alshetgoesiszowashetgisternogwelx)

- A. ❤

Het Halfzusje van Niall Horan. (One Direction-Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu