Chloe's POV.
"Ik zorg wel voor die camera beelden, ga jij maar naar Niall toe." Zeg ik en duw Denise naar de richting van de deuren.
Ik loop verder naar Harry's kamer. Omdat Bram nog in zijn kamer lag hebben ze Harry een andere kamer gegeven. Wat moet ik eigenlijk tegen hem zeggen? Ik heb Harry al vergeven voor wat hij heeft gedaan, maar dat weet hij nog niet.
Zou Niall het al aan Harry hebben verteld dat hij door zijn trap onvruchtbaar is geworden? Als Harry dat hoort zou hij zichzelf nooit vergeven.
Ik zucht en kijk op mijn mobiel. Ik heb een berichtje van Dennis. "Hoi." Staat er. Ik zeg 'hoi' terug en stop mijn mobiel weer terug in mijn broekzak.
Ik klop op de deur en loop naar binnen. Mijn ogen komen in contact met die van Harry. "Hi." Fluister ik. "Hi."
"How are you?" Vraag ik. "I'm a bit in shock, but I'm fine. You?"
"I'm good."
Hij haalt zijn haar uit zijn gezicht. "I'm really sorry for everything I have done to you. I should have never cheated. When I saw the hurt on your face I couldn't help bit feel guilty. I still am. Chloe, I love you so so much, I really do."
"I love you too." Zeg ik en glimlach.
"Does that mean..." Vraagt hij met hoop in zijn ogen. "Yeah, I forgive you." Zeg ik.
Hij sprijdt zijn armen. Ik loop naar hem toe en geef hem een knuffel. "I don't even want to think about a life without you. I won't cheat on you ever again."
"I know you won't." Hij glimlacht.
Hij schuift wat opzij. "Come lay with me." Ik ga naast hem liggen en hij plaatst een kus op mijn voorhoofd.
De glimlach op zijn gezicht wordt steeds groter. "Why are you so happy?" Vraag ik.
"Because of you." Zegr hij en geeft me een kus.
---
Heeii Anoukinos!
Please vote en comment! You'll make my day. Heel veel plezier iedereen die naar een 1D concert gaan.
Nog 1 dag naar school en dan heb ik vakantie tot 16 augustus! WHOOEEE!
Opdraging van hoofdstuk naar: ikbensuzannex_ , Pindanas, btissam_styles
Vraag voor opdraging: Wat is de nickname van Niall die Maddy hem gaf toen ze 3 jaar was?
Lots of love,
- A xxx
JE LEEST
Het Halfzusje van Niall Horan. (One Direction-Dutch)
FanfictionHoi! Ik ben Chloe Charlotte Horan, ik ben 16 jaar, en ik ben het halfzusje van Niall Horan. Ja, je hebt het goed gezien Niall Horan uit de boyband One Direction. Niall's vader is ook mijn vader, alleen ik heb een andere moeder. Ik ben in Ierland geb...