Chloe's POV.
Ik sta voor de deur van Bram's huis. Ik bel aan en wacht tot het open gaat. De deur gaat open en daar staat Bram met een glimlach op zijn gezicht. "Hey." Zegt hij.
"Hoi." Zeg ik.
Ik ga naar de woonkamer en ik ga op de bank zitten terwijl Bram wat te drinken pakt.
Bram loopt de kamer in met twee glazen cola. Ik zet ze neer en gaat naast mij zitten op de bank. Er valt een ongemakkelijke stilte. Bram kucht een keer.
"Uh- wat is de reden dat je nu wel wilt afspreken?" Vraagt Bram.
Ik zucht. "Ik zag Harry en een ander meisje tongzoenen-"
"Waarom zou hij dat doen?!"Vraagt Bram boos. Ik haal mijn schouders op en ga verder met mijn verhaal.
"Ik vroeg waarom hij dat deed en hij zei dat hij een keer iets anders wilde... Ik werd boos en toen heb ik het uitgemaakt. Niall ging naar binnen en sloeg Harry, maar Harry vechtte terug en Niall viel flauw... Ik heb gewoon even afleiding nodig.." Zeg ik.
"Wat een eikel." Zegt Bram en haalt wat haar voor mijn gezicht weg. Ik knik. "Ja."
Bram kijkt in mijn ogen en bijt op zijn lip. Hij pakt de zijkant van mijn gezicht vast met zijn hand en leunt in. Wat gaat hij doen?! Gaat hij me nu kussen?! Wil ik dat wel?! Voordat ik verder na kan denken voel ik zijn lippen op die van mij. Zonder er bij na te denken kus ik terug. Hij glijdt zijn tong in mijn mond en drukt mij naar achter zodat ik onder hem lig."Uhggnn" Komt er uit zijn mond en mijn ogen worden groot van realisering. Wat ben ik aan het doen? Ik probeer hem van me af te duwen maar hij houdt me bij mijn armen vast. "Nee! Bram! Laat me los!" Schreeuw ik.
"Waarom?!" Vraagt hij. "Ik wil dit niet!" Schreeuw ik.
"Oh god! Sorry! Sorry! Het spijt me echt! Dit was echt niet de bedoeling!" Zegt Bram en hij gaat van de af.
Ik zucht. "Het is oké, maar doe dat alsjeblieft nooit meer." Zeg ik.
"Ik beloof het, het spijt me." Zegt hij en ik geef hem een knuffel.
Ik kijk op en geef hem nog een klein kusje op zijn mond. Ik leg mijn hoofd op zijn borstkas, sluit mijn ogen en denk na. Zo liggen voelt zo vertrouwd. Het is nog maar een week uit met Harry, hoe kan ik over hem zijn? Dat kan haast niet, maar toch voelt dit fijn. Ik zou dit elke dag wel willen.
"Bram?" Vraag ik zachtjes. Ik krijg geen reactie en denk dat hij slaapt. Ik doe mijn ogen dicht besluit om ook maar te gaan slapen.
Ik voel Bram's lippen op mijn hoofd. "Love you." Fluistert hij. Ik glimlach en val in slaap.
---
Chloe en Bram ?! :O
Please vote en comment! En vergeet niet om Het Neefje van Zayn Malik te lezen (staat op mijn profiel)
Nederland staat weer in de finale van het Songfestival! Ze zijn tweede op zo'n publiek lijst ofzo, haha ;) x
Lot's of love,
- Anouk :) Xx
JE LEEST
Het Halfzusje van Niall Horan. (One Direction-Dutch)
FanfictionHoi! Ik ben Chloe Charlotte Horan, ik ben 16 jaar, en ik ben het halfzusje van Niall Horan. Ja, je hebt het goed gezien Niall Horan uit de boyband One Direction. Niall's vader is ook mijn vader, alleen ik heb een andere moeder. Ik ben in Ierland geb...