BEDANKT VOOR 183k!
Harry's POV.
"Are we almost there? I want to see Lisa." Vraagt Niall terwijl hij uit het raam kijkt van de auto waar we in zitten.
"No Niall we aren't. Stay calm, we still need to drive for an hour or so." Zeg ik.
Toen Liam wegging moesten wij gewoon doorgaan met optreden. We moesten uitleggen waarom Liam er niet was en iedereen was zeer positief en ze wensden Liam succes. Na het concert gaf onze manager toestemming dat we naar Liam toe mochten gaan dus gingen we de volgende dag samen met een paar bodyguards naar het vliegveld. En nu zitten we in een auto met een bodyguard die rijdt. Ik zit in het midden tussen Louis en Niall in en Zayn zit voorin.
"Harry?" Vraagt Niall.
"Mmm?"
"How does your future look like?" Ik frons.
"What do you mean?"
"Like, do you plan on marrying Chloé and stuff?"
"I guess." Zeg ik en ik haal mijn schouders op.
"You guess? So you aren't sure if you want a future with Chloé? Mate, seriously, if you hurt her another time I-"
"No! I mean, I really want to marry her someday, but not anytime soon. Maybe in 5 years?" Zeg ik en ik voel iets op mijn schouder.
Ik kijk opzij en zie dat Louis in zijn slaap zijn hoofd op mijn schousee heeft gelegd. Ik glimlach en laat hem liggen. Ik zie dat Zayn ook slaapt.
"What about children? Do you wanna have children with her?"
"Jeez, Ni, why all those questions?" Vraag ik verward.
"Well, she's my sister. I just want to look out for her."
"What I did last time was wrong. I know that. Kissing Nikki was a stupid thing to do. I'm not going to hurt Chloé again. I love her. I really love her."
"I know you do, mate, sorry for those questions."
"That's alright and yeah."
"What?"
"I do want to have children with her at some point." Niall glimlacht.
"Great, 'cause I do want to be an Uncle someday!" Ik begin te lachen.
"What about you? Do want to marry Denise?" Niall glimlacht een beetje.
"Yeah, I do." Ik glimlach.
"And have children?" Vraag ik en zijn lach verandert in een frons.
En dan bedenk ik me dat hij onvruchtbaar is. Door mij. Het komt altijd allemaal door mij.
"I'm so sorry, mate. I shouldn't have asked. And it's all my fault." Niall schudt zijm hoofd.
"No Harry, it's okay. You didn't think if it. I told you before; We both didn't know that it would happen. Please, don't blame yourself."
"How can I not blame myself?" Vraag ik met een frons.
"I hit you first. If I didn't hit you than you wouldn't have hit me back." Ik zucht en probeer de brok in mijn keel weg te slikken.
"We're, uhm, we're there in about thirty minutes." Zegt de bodyguard ongemakkelijk. We hadden beter dit gesprek onder vier ogen kunnen houden.
"Okay." Zeg ik en zak verder in mijn plaats.
-
"Let me see! Let me see!" Roept Niall enthausiast als we in het huis van Seline zijn.
"Niall, seriously, be quiet. She's sleeping." Zegt Liam als we net binnen zijn.
Niall is meteen stil. "Sorry."
Ik loop naar hem toe en geef hem esn knuffel. "Congratulations Li." Liam glimlacht breed. "Thank you, Haz."
Niall, Louis en Zayn feliciteren hem ook en dan neemt Liam ons mee naar de woonkamer waar een wiegje staat. We lopen er naar toe.
Daar ligt Lisa. Ze heeft licht roze kleertjes aan en een wit mutsje op. Liam streelt over haar wangetje en ze begint te bewegen. Ze strekt haar armpjes en beentjes uit en ze opent haar oogjes. Ik glimlach.
"You can touch her, if you'd like?" Zegt Liam tegen ons.
Ik bijt op mijn lip en ga voorzichtig met mijn vinger over Lisa's armpje. Lisa pakt mijn vinger stevig in haar hand. "She likes you already." Zegt Liam tegen mij en mijn glimlach wordt nog groter dan dat hij al was.
"She's beautiful," zeg ik. "She really is."
"Thank you.."
"Where is Sel?" Vraagt Louis.
"She's upstairs having a nap. She's still a bit tired."
"And Chloe?" Vraagt ik.
"I'm here.." Ik draai me om en zie Chloe uit de hal lopen. Ik loop naar haar toe en sla mijn armen om haar heen. "Hi babe. I've missed you." Ik geef haar een kus.
"I've missed you too, happy you're here."
"Do you guys want something to drink? I can get you some." Zegt Chloe.
Ze antwoorden allemaal met 'ja' en Chloe loopt naar de keuken. 'I'll help ya, babe."
Ik pak de glazen en Chloe schenkt ze vol met cola.
"Chlow?" Zeg ik terwijl ik mijn armen om haar middel doe.
"Yeah?"
"What do you say about going on a three week trip to Miami with me this summer?"
"Are you serious?" Ik knik.
"I'd love to!" Ik glimlach en geef haar een kus. "That's settled then."
We brengen de glazen met cola naar de woonkamer en gaan op de bank zitten. Liam zit naast Niall op de bank met Lisa in haar armen. "Would you like to hold her?" Vraagt hij aan ons allemaal en wij knikken.
"Yes!" Roept Niall en Liam lacht.
"Okay, Niall first." Zegt hij en legt Lisa voorzichtig in Niall's armen. "Be careful with her head."
Niall glimlacht en staart naar de baby in zijn armen. Niall snuift een keer
"Niall, what's wrong?" Vraagt Liam met een frons.
Niall kijkt op. Hij heeft tranen in zijn ogen.
"She's so beautiful, I just want to cry."
---
Vinden jullie het nog steeds een leuk boek? Laat een reactie achter en vote. Comments motiveren me om door te schrijven. Er komt een seizoen 3 en die komt er heel snel aan. Lees ook mijn boek: Nobody Can Stop Our Love, er zijn al 6 hoofdstukken gepubliceerd.
- Anouk x
JE LEEST
Het Halfzusje van Niall Horan. (One Direction-Dutch)
FanficHoi! Ik ben Chloe Charlotte Horan, ik ben 16 jaar, en ik ben het halfzusje van Niall Horan. Ja, je hebt het goed gezien Niall Horan uit de boyband One Direction. Niall's vader is ook mijn vader, alleen ik heb een andere moeder. Ik ben in Ierland geb...