Seizoen 2 Hoofdstuk 13

718 31 5
                                    

Harry's POV

Het is een paar minuten voor onze eerste show van de Engeland tour. We staan backstage in de O2 Arena. Ik hoor duizenden meiden, en een aantal jongens, gillen. Ik heb er heel veel zin in. Het is een lange tijd geleden sinds we voor het laatst hebben opgetreed. Ik kijk naast me en zie Niall op en neer springen van adrenaline. Zayn en Louis zijn, zoals altijd, weer nergens te bekennen en Liam is met iemand aan het bellen, waarschijnlijk met Seline.

"I'm so excited!" Schreeuwt Niall en hij gooit zijn armen in de lucht. Ik grijns. "Yeah me too mate, it's been too long."

Paul komt eraan lopen met Louis op zijn schouders en Zayn in zijn armen. "You may be adults, but you sure don't act like one." Zegt Paul tegen Louis en Zayn die meteen weer achter elkaar aanzitten.

"Are you guys ready? Come on get your microphones. Good luck!"

We pakken onze microfonen en lopen op het podium. Het scherm gaat omhoog en duizenden fans vullen mijn zicht. Een geweldig gevoel gaat door me heen. Dit heb ik echt gemist. "Hello London!" Schreeuw ik. De fans schreeuwen terug. Het muziek van het eerste liedje begint en we beginnen te zingen.

-

Ik kijk om me heen als we What Makes You Beautiful zingen. Ik zie een spandoek met Larry erop. Ik lach en schud mijn hoofd. Ik snap hun wel, die Lary shippers. Louis en ik zijn zo close. We slapen zelfs bij elkaar in bed, ookal ben ik naakt. Er was zelfs een tijdje dat Niall dacht dat we een stel waren. Hij vroeg aan ons of we even privé met hem konden praten. Hij vroeg of we iets hadden, en als dat zo was dat het hem niks uitmaakte. Hij schaamde zich dood toen we hem vertelden dat het niet waar was. We vonden het niet erg. Ik bedoel; wie houdt er nou niet van Larry?

"That's what makes you beautiful!" Ik zing mijn laatste noot en ga naast de rest staan.

"Thanks for having us London! We love you!" Roept Niall en de fans gaan wild.

We lopen naar achteren en we zwaaien nog een keer. Het scherm gaat naar beneden en we lopen de trap af. Ik leg mijn microfoon jn een bak en loop naar de kleedkamer. Paul klapt op mijn rug. "Great show guys."

"The crowd was amazing!" Zegt Louis als we de kleedkamer instappen. "Did you see all the lights? It was mad!" Ik lach en trek mijn kleren uit.

Ik pak mijn joggingbroek en trek het aan. Ik pak mijn mobiel en stuur een berichtje naar Chloe. 'Hey babe, how's everything?'

Ik zie dat ik een berichtje van Ed heb. 'Hey mate! I heard you're in London. Want to hang out sometime?'

Ik kijk naar de tijd en zie dat het pas 5 uur is. 'Yeah sure, tonight at my place?' Stuur ik terug.

'It's a date :P' Ik kijk over mijn schouder en zie dat Louis meekijkt. "Guys! Sleepover at Harry's tonight! Ed is coming too!"

---

Eindelijk weer een update!

Vote/Comment!!

Love you all.

- Anouk xx


Het Halfzusje van Niall Horan. (One Direction-Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu