(Eerder in het boek zei ik dat Chloe vwo ging doen, maar dat heb ik veranderd in een hbo opleiding op een andere school. Dat veranderd niks aan het verhaal)
Chloe’s POV.
Niall is na de kraamvisite samen met Denise, die later nog even kwam, naar Denise’s huis gegaan. Harry en ik gingen kort na hun weg. Ik hoef niet meer bij Seline te blijven want de baby is er en ze heeft Liam en de kraamvrouw om haar te helpen.
Het is rond 7 uur ’s avonds. We hebben nog geen avondeten gehad dus ik sta in de keuken broodjes ei te maken voor Harry en mij. Mijn ouders zitten in de woonkamer televisie te kijken en Harry rent door het huis met Maddy op zijn schouders.Ik leg de gebakken eieren op het brood en doe er wat mayonaise en ketchup op. Ik klap beide helften op elkaar en pak de borden op. Ik voel twee armen om mijn middel. “Hi.” Zegt Harry en hij laat me los.
“Hi.” Zeg ik en ik geef hem zijn bord.
“Thank you.” Zegt hij en hij geeft me een kus op de mond.
We lopen naar de tafel en beginnen te eten.
“The lads and I decided to take a break.” Ik knik langzaam. “For how long?”
“Like, a year? We talked about this with the team when we had dinner and we thought this would be the best for us. Just a break, no splitting up or quitting, just a break.”
“That’s good. The fans will miss you guys touring and such, but you should be able to do things for your own.” Zeg ik en Harry knikt.
“Yes, I mean, I love everything I do with One Direction, but I just think it’s good to rest a bit more than just a few weeks.” Zegt hij. “And it’s not like I should go on vacation in different countries, ‘cause I’ve almost seen the entire world.” Hij lacht en staart me aan.
“What?” Vraag ik.
“I love you.” Zegt hij. Ik glimlach.
“I love you too.”
We stoppen onze borden en bestek in de afwasmachine en we lopen naar boven om te douchen.
Ik zit op mijn bed tegen de kussens aan met een handdoek om mijn haar heen gewikkeld. Harry komt mijn kamer binnen in alleen boxers en gaat naast me zitten. Hij slaat een arm om me heen en kust mijn nek. De handdoek valt van mijn hoofd af en ik gooi het op de grond. Ik sta op en pak mijn borstel. Soms borstel ik mijn haar als het nat is, omdat ik het gewoon heel irritant vind als het niet geborsteld is. Het maakt me niet uit dat mensen zeggen dat het slecht voor je haar is; daar heb ik nog nooit iets van gemerkt.
Ik plof weer op mijn bed. Harry pakt de borstel uit mijn handen.
“I want to brush you hair.” En zonder toestemming begint hij mijn haar te borstelen.
Hij begint onder en gaat dan steeds verder naar boven.
“You’re good at this.” Zeg ik.
“I have the same process as you, sweetheart.” Ik lach en ga met mijn hand door zijn haar.
“I do think I need a haircut, though.” Zegt hij.
“No! I love your hair like this!” Roep ik.
“Well too bad.”
“This is against the law!” Zeg ik.
“Oh my god, you sound like a crazy fangirl!”
“Not crazy, just excited! Remember?!” Hij stopt zijn hoofd in zijn handen.
“Staaaahhhpp!”
“No sorry. That’s not possible.”
“Please.” Ik leg mijn hand op zijn schouder.
“Sweetie, it’s all going to be fine.”
Hij pakt mijn pols en trekt me op zijn schoot.“Harreh!”
Hij pakt mij gezicht en zoent me. “I love you so much.” Zegt hij tegen mijn lippen aan en zoent me opnieuw. “You’re one of the best things that has ever came into my life.”
---
Bedankt voor het lezen! Vote en laat een reactie achter.
Degene die dit goed doet krijgt een opdraging: Oops.
Love you.
- Anouk xx
JE LEEST
Het Halfzusje van Niall Horan. (One Direction-Dutch)
FanfictionHoi! Ik ben Chloe Charlotte Horan, ik ben 16 jaar, en ik ben het halfzusje van Niall Horan. Ja, je hebt het goed gezien Niall Horan uit de boyband One Direction. Niall's vader is ook mijn vader, alleen ik heb een andere moeder. Ik ben in Ierland geb...