Liam's POV.
"Sshh baby girl. You're alright, you're alright." Zeg ik zacht tegen Lisa terwijl ik haar tegen mijn bortkas aanleg.
Als haar gehuil is gestopt geef ik haar een kusje op haar hoofdje. Haar ogen zijn gesloten en ze ligt alweer vredig te slapen.
Ik blijf nog even met Lisa in mijn armen staan. Ik ben gewoon een vader. Een vader. En ik ben nog zo jong. Wie weet hoeveel kinderen Seline en ik gaan krijgen.
De fans hebben bijna allemaal heel positief gereageerd op Lisa's geboorte en hebben mij en Seline gefeliciteerd.
Ik leg Lisa weer terug in haar wiefje en geef haar nog een kus. Ik loop naar beneden en zie Seline bij de deur. "Is everything fine?" Vraagt ze.
"Yeah, she just wanted to cuddle with one of her parents. She fell asleep as soon as her head hit my chest." Ik geef Seline een knuffel en kus haar wang.
"I love you." Zeg ik en loop naar de keuken om een glas water te pakken.
Met mijn glas water loop ik naar de woonkamer waar Zayn en Louis zitten.
Ik ga naast Zayn op de bank zitten en luister naar wat Louis te vertellen heeft.
"Zayn when are you and Perrie going to marry?" zegt Louis en hij lacht, "Hey, that rhymes."
"We uhm, well. Not anytime soon, because we're both like really busy these upcoming months. And like-yeah."
"You and Perrie both have 6 months off. What do you mean; busy?"
Terwijl Louis en Zayn praten kijk ik op mijn mobiel. Ik zit op een nieuws site over beroemdheden. Ik lees een artikel en opeens snap ik waarom Zayn zo vreemd doet. Ik frons en lees het artikel opnieuw.
-Zayn Malik broke up with Perrie Edwards-
Ik frons en kijk verward naar Zayn.
"Yeah busy. We...We have to write new music and stuff, you know?" Zegt Zayn tegen Louis.
"Zayn? Can I talk to you?" Vraag ik.
Hij kijkt mij aan en knikt. "Alone?"
Ik sta op en wijs naar de achterdeur. Zayn knikt opniew en volgt mij naar buiten.
"What did you wanna tal-" Ik praat door hem heen.
"Did you break up with Perrie?"
Ik zie dat Zayn schrikt. Zijn ogen worden groot en zijn lijf staat stil.
Hij zucht en stopt zijn hoofd in zijn handen.
"Zayn...Why?" Hij mompelt iets maar ik versta het niet.
"What?" Hij kijkt op en zucht nog een keer.
"I cheated on her."
"What?! Why would you do that?!"
"I-I was drunk, but I can still remember it. And I felt so guilty about it that I called her and broke up with her."
"You called her? Not even a personal conversation?!"
"Liam, I-I was too scared."
"How far did you go?"
Zayn fronst. "What?"
"How far did you go with the girl? Only kissing or more?"
Hij kijkt naar beneden.
"We had sex."
Ik zucht.
"I never planned on doing it, I swear! I just felt lonely when Perrie was in Amerika and I couldn't think straight."
"What about you tattoo?"
"I'm not removing it nor make a different tattoo from it. I still love her and I always will. I'm so stupid. Why did I cheat on her?! UGGGHH!" Schreeuwt Zayn kwaad door de tuin heen.
Ik leg mijn hand op zijn schouder en geef hem een knuffel. "It's all going to be alright mate, I know it."
---
Drama. Bedankt voor het lezen. Hoe vond je dit hoofdstuk?! Vote en comment! You'll make my day.
Dedication: DeniseJanssen
Vraag/** voor toewijding: Degene met de leukste reactie krijgt een toewijding!
Love you!
- Anouk :) xx
JE LEEST
Het Halfzusje van Niall Horan. (One Direction-Dutch)
FanficHoi! Ik ben Chloe Charlotte Horan, ik ben 16 jaar, en ik ben het halfzusje van Niall Horan. Ja, je hebt het goed gezien Niall Horan uit de boyband One Direction. Niall's vader is ook mijn vader, alleen ik heb een andere moeder. Ik ben in Ierland geb...