Niall's POV.
Ik kan helemaal niks zien. Natuurlijk kun je niks zien Niall je bent blind! Ik zucht en stap uit mijn bed. Vanochtend ben ik al uit het ziekenhuis ontslagen. Toen ik thuis was ben ik meteen n bed gaan liggen. Ik had even geen zin meer om te leven, dus ben ik maar gaan slapen. Denise heeft me geholpen om op de trap te klimmen. Ik zet mijn linkervoet voor me op de grond en daarna mijn rechter. Ik hou mijn armen vooruit om nergens tegenaan te lopen. Ik bots tegen -tenminste dat denk ik- mijn prullenbak aan en val op de grond. Ik hoor Denise haar stem.
"Niall! Niall, are you okay?!" Ze helpt me overeind. "Yeah, I think I am."
"Here." Zegt ze en geeft mijn blindenstok. "I don't want to use this." Denise zucht.
"You have to Niall. Come on, I'll help you."
Ze helpt me van de trap en naar wat ik denk de keuken. We gaan aan tafel zitten en ik ruik lekker eten. Ik zoek voor mijn vork, maar ik kan het niet vinden. "Here." Zegt Liam en ik voel een vork in mijn hand.
---
Harry's POV.
Al sinds we Niall hebben thuisgebracht doet Chloe raar. Ze krijgt de hele tijd sms'jes en ik denk dat ze iets voor me verbergd. Ik loop naar de woonkamer en zie Chloe met haar mobiel in haar handen zitten. "Chloe?" Vraag ik en probeer haar aandacht te krijgen.
Ze kijkt niet op dus pobeer ik het nog een keer.
"Chloe?" Ze kijkt op.
"Yeah?" Vraagt ze.
"I uhm... I have this feeling that there is something that you are not telling me." Zeg ik.
"What?" Vraagt ze.
"Who are you texting al the time?" Ze zucht en kijkt weg. "Bram." Zegt ze. Wat?!
"Why?" Vraag ik. "Are you cheating on me?"
"What? No!"
"What is it then?" Vraag ik.
"He is like...stalking me. Telling me that I should go with him and dump you..."
"But...But you're not going to do that right?"
-Chloe's POV.-
Ik trek mijn wenkbrouwen op.
"No, ofcoure not!" Ik vind dat het tijd is om hem vertellen over die bijna kus. "But...There is something I need to tell you." Harry gaat op ons bed zitten.
"Promise me that you won't get mad." Hij knikt. "I promise."
"Okay, so I was in the hospital where Bram was, and we were talking and laughing, and then our lips touched and we almost kissed." Ik kijk naar mijn handen die opeens heel erg interressant zijn.
"What?!" Vraagt hij boos. "Why would you do that?!"
"You promised that you wouldn't get mad!" Zeg ik.
"Yeah I know! But that was before my girlfriend kissed with a stupid prick."
"Almost!" Schreeuw ik.
"Your lips were touching his! That's a kiss!" Schreeuwt hij terug. Ik heb hem nog nooit zo boos gezien.
"No it's not! I'm sorry okay! I love you not him!"
Harry loopt boos de trap af en ik ren hem achterna. "Man what's wrong?" Vraagt Niall aan Harry die nu zijn jas, autosleutels en portomonnee pakt. Harry zegt niks en loopt de deur uit.
De tranen springen uit mijn ogen. Niall hoort het, loopt met zijn blindenstok naar me toe en geeft me een knuffel. "What did he do?" Vraagt hij door zijn tanden als hij me los laat. "Nothing it's my fault. It's all my fault."
"I'm sure it isn't all your fault, Chlow." Zegt Niall lief.
"It is though! I fucking kissed with Bram, but I love Harry Niall, not him."
Hij haalt zijn hand omhoog en legt het op mijn gezicht, veegt mijn tranen weg en slaat zijn armen om me heen. Ik voel mezelf moe worden door al het huilen en val in slaap in de comfort van Niall's armen.
---
Udateee! 3 comments and tomorrow or tonight a new update! =D .x
- A.
JE LEEST
Het Halfzusje van Niall Horan. (One Direction-Dutch)
FanfictionHoi! Ik ben Chloe Charlotte Horan, ik ben 16 jaar, en ik ben het halfzusje van Niall Horan. Ja, je hebt het goed gezien Niall Horan uit de boyband One Direction. Niall's vader is ook mijn vader, alleen ik heb een andere moeder. Ik ben in Ierland geb...