Chloe's POV.
Ik loop naar de kamer van Harry terwijl Niall en Denise nog aan het praten zijn. Ik zie een jongen met krukken lopen, nou ja strompelen. De jongen valt bijna om maar ik pak hem snel bij zijn bovenarm. "Gaat het?" Vraag ik aan de jongen.
"Ja, bedankt. Ik moet nog een beetje oefenen." Zegt hij en knikt naar zijn krukken. "Ik ben Dennis."
"Chloe." Zeg ik en schud zijn hand.
"Wat is de reden dat jij hier bent?" Vraagt Dennis.
"Mijn ex ligt in het ziekenhuis." Zeg ik. "En jij?"
"Ik ben gevallen met voetbal en nu heb ik mijn been gebroken."
"Aii." Zeg ik.
"Mijn beste vriend komt me zo ophalen." Zegt Dennis.
Op dat moment komt een jongen met blond haar onze kant op lopen. "Daar is 'ie al."
"Hey." Zegt de jongen.
"Hoi! Chloe, dit is Jordie." Zegt Dennis.
"Hoi! Chloe." Zeg ik en schudt Jordie's hand. Jordie draait zich naar Dennis.
"Ben je klaar om te gaan?"
"Ja, zo ver ik kom met deze krukken." Zegt Dennis.
"Mag ik je nummer? Zodat we in contact kunnen blijven?" Vraagt Dennis.
Ik knik. "Tuurlijk."
Ik geef Dennis mijn nummer en loop verder naar Harry's kamer. Morgen is het weekend voorbij en moet ik weer naar school. "Chloe!" Roept iemand. Ik draai me om en zie Denise staan.
"Er waren twee politieagenten en die zeiden dat Niall even mee naar het bureau moest. Dus ik ga met hun mee. Maar ik bedacht me dat er beveilingscamera's hier in het ziekenhuis zijn. Dus als ze Niall ergens van beschuldigen moeten we die opnames laten zien zodat ze zien dat Niall alleen Harry heeft verdedigt." Zegt ze in één adem.
"Harry heeft toch ook een camera in zijn kamer zodat ze zeker weten dat er geen gestoorde fans binnenkomen?" Vraag ik en Denise knikt.
"Dan moeten we die opnames laten zien."
---
Heeii Anoukinos!
Please vote and comment! You'll make my day! :)
Opdragingen van dit hoofdstuk gaat naar: lovedenise en btissamswaggiex
Vraag voor opdraging:
Wie kuste Chloe eerst- Harry of Bram ?Lots of Love,
- Anouk xxx
JE LEEST
Het Halfzusje van Niall Horan. (One Direction-Dutch)
FanfictionHoi! Ik ben Chloe Charlotte Horan, ik ben 16 jaar, en ik ben het halfzusje van Niall Horan. Ja, je hebt het goed gezien Niall Horan uit de boyband One Direction. Niall's vader is ook mijn vader, alleen ik heb een andere moeder. Ik ben in Ierland geb...