Hoofdstuk 8

3.1K 83 1
                                    

Harry's POV. (Surpirse!)

Toen ik Chloe naast Bram zag zitten kon ik het niet helpen om jaloers te zijn. Ik dacht dat als ik Seline ging zoenen, Chloe misschien wel jaloers zou worden. Maar dat bleek dus niet zo te zijn...

En toen ik Bram en Chloe zag zoenen werd ik boos. Boos omdat ze maar niet voor mij valt. Als ik met haar verkering zou hebben zou Niall het niet accepteren. Hij heeft ons duidelijk verteld om niet met zijn zusje te gaan.

Chloe vertelde dat ze moe was en naar huis ging. Ze stond op, gaf Seline een knuffel en liep naar de gang. Bram stond op en rende achter haar aan. Twee minuten later waren ze de deur uit.

Ik vond het een beetje awkward om naast Seline te blijven zitten, dus ging ik maar een gesprek met Zayn aan.

Bram's POV. (Again A Surprise!)

Na die kus was ik zo blij! Ik ken haar al zins groep 1 op de basisschool. En nu zitten we in de vijfde van de middelbare. Over een paar weken moeten we al examen doen.

Ik ben al het hele schooljaar verliefd op Chloe, en toen we kusten kon mijn dag niet meer stuk! Ik liep achter haar aan toen ze zij dat ze naar huis ging.

We lopen nu buiten, en zijn al bijna bij haar huis, maar we zijn nog geen gesprek begonnen! Laat ik maar beginnen. Uuhmn... Okay...

"Dus..." Zeg ik terwijl ik naar mijn voeten kijk.

"Dus..." Zegt Chloe.

Okay, vraag het gewoon Bram. Krijg ballen.

"W-Wat vond je van die kus?"

"Ik-Uhh ik vond het leuk...?" Zegt ze meer vragend dan gewoon. "Voor jou?"

"Hetzelfde, ja ik vond het leuk. Nou ja eigenlijk meer dan leuk. Geweldig." Zeg ik als ik stop en haar in de ogen kijk.

"Ja, ik ook." Zegt ze als ze inleunt.

Ik stop de ruimte tussen ons en sla mijn lippen op die van haar.

Hier staan we dan, midden op de straat, aan het zoenen.

Het Halfzusje van Niall Horan. (One Direction-Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu