Seizoen 2 Hoofdstuk 27

311 11 4
                                    

Chloe's POV.

"Miami is beautiful." Zeg ik tegen Harry en ik neem een paar foto's van de omgeving.

Een paar uur geleden zijn we in Miami aangekomen. We verblijven in een villa die Harry gehuurd heeft.

Nog niemand weet dat we hier zijn. Ik keek net op Twitter en de fans tweeten allemaal dat ze al een week niet weten waar Harry is. Harry heeft 2 bodyguards gehuurd voor wanneer we in de stad gaan rondlopen.

"It is."

We hebben uitzicht op de zee. "Wanna go swimming?" Vraagt Harry.

"Sure."

Ik loop naar binnen en pak mijn bikini. Aangezien ik niet het "perfecte" dunne lijf heb ben ik nog wel een beetje onzeker. Natuurlijk heeft Harry me al vaak genoeg naakt gezien, maar doordat hij heel veel vriendinnen heeft die model zijn ben ik soms bang dat hij mij gaat verlaten en met hun verder gaat. Maar ik weet dat hij dat niet gaat doen. Dat heeft hij vaak genoeg tegen mij gezegd.

Ik doe mijn bikini aan en doe een handdoek om me heen. Ik ren door de villa en sleep Harry mee bij zijn arm.

Ik laat Harry los en doe de handdoek van me af. Daarna spring ik het water in. Harry springt me achterna.

Hij gaat onderwater en na een paar seconden word ik bij mijn taille naar beneden getrokken. Sputterend kom ik weer boven water.

"Harry!" Roep ik.

Harry lacht en zoent me. Ik bijt op zijn lip en hij opent zijn mond. Mijn tong doorzoekt zijn mond. Hij haalt zijn lippen van de mijne af en begint mijn nek te kussen. Hij pakt mijn vel tussen zijn lippen en zuigt zacht.

"H-Harry."

"Mmm, Chloe." Zijn zware stem geeft mij kippevel over mijn hele lichaam.

"Let's take this somewhere else."

-

Drie uur later zitten we in een chic restaurant. We hebben ons eten net gekregen. Het is echt niet te vreten. Maar dat zeg ik niet, Harry heeft dit geregeld en ik wik het niet verpesten.

"So, how does it taste?"

"Do you want the truth?" Ik knik.

"Horrible. I don't get why this place has three stars." Ik lach.

"I don't either."

We staren een tijdje naar ons eten voordat Harry zegt: "Wanna go and find a McDonalds?"

"Please!"

Snel staan we op en betalen bij de bar voor het eten.

Als we buiten zijn beginnen we te lachen. "Did you see their faces when they saw we didn't eat everything?!" Vraag ik.

"Yes! That was hilarious!"

"Let's walk for a bit?" Vraagt Harry.

Ik knik en Harry pakt mijn hand.

Na een tijdje lopen komen we langs een bioscoop. Ik zie een bord met een film die al een tijdje heel graag wil zien. Ik draai me naar Harry toe.

"Do we have anything planned tomorrow?"

"No, only tuesday then we have to go to an after-party, why?"

"Do you want to go to the cinema with me tomorrow. I really want to see this movie." Zeg ik en wijs naar het bord waar de film op staat.

"Yeah sure. Shall I call few friends and ask if they want to come with us?"

"Sure."

-

Als we 's avonds in bed liggen zijn we heel moe. We hebben al heel lang niet geslapen en daar zijn we nu echt wel aan toe.

Ik ga met mijn hoofd op Harry's borstkas. Harry's slaat zijn armen om mij heen.

"Goodnight baby, I love you." Zegt hij en hij kust mijn hoofd.

"Goodnight, love you too." Zeg ik en druk mijn gezicht dichter tegen zijn bordtkas aan.

"Very much." Zegt Harry nog en voor dat ik het weet val ik in slaap.

---

Vote en comment!

Ik mag met solo, duo en ensemble naar het NK Majorette-Twirl! So exciting!

Vraag van het hoofdstuk: Wat is jullie K3?

Antwoord: Mijne is Suzan, Demi en Lisa!

Bedankt voor het lezen! Laat als je het leuk vond een reactie achter en zeg wat jij wilt lezen in seizoen 3-misschien zet ik dat dan wel in het boek!

Love you

- Anouk :) xx

Het Halfzusje van Niall Horan. (One Direction-Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu