Liam's POV.
Ik voel mijn mobiel trillen in mijn broekzak. Ik pak mijn mobiel en kijk erop. Ik zie dat ik een Whatsappje heb gekregen van Management. Ik klik erop en lees wat erin staat. Mijn ogen worden groot. "Haz?"
"Mhm?"
"Management just texted me and they say we're going on another tour in two months. I can't! Our baby would be one month old!"
Harry kijkt me geschokt aan. "What?! In a month?! How could they do that? You guys habe to raise up your child and we don't even know what is going to happen with Niall! Did they even think about this?!" Zegt hij met de schokkende blik nog steeds op zijn gezicht.
"Oh my god, how will I tell Seline?!" Vraag ik terwijl ik mijn hoofd in mijn handen stop.
"Li, it's gonna be okay. Can't you talk with Management? Maybe they'll change something." Zegt Chloe terwijl ze een hand op mijn rug legt.
"It's not that easy," zeg ik met een zucht. "they probably already have sold tickets, we can't just blow the concerts off."
Ik kijk naar Harry en zie dat hij op zijn mobiel zit. Het enige wat hij doet is typen en af en toe frustrerend zuchten. "What are you doin'?" Vraag ik.
"I'm texting Management." Zegt hij.
"It's no use. You know how management is, you can't do anything about it." Hij gooit zijn mobiel op de tafel.
"Ugh! I hate this! These two weeks have been hell."
Ik sta op en leg alle kussens van de banken in het schuurtje. Harry en Chloe zeggen dat ze gaan. "I think I'm just gonna go to bed." Zeg ik en gaap. Harry pakt zijn mobiel van de tafel en doet zijn arm om Chloe's taille heen.
"Okay, we'll see you soon. Bye." Zegt Chloe en zij en Harry lopen de schuttingdeur uit.
Ik blaas de kaarsjes uit, loop naar binnen en doe de deur op slot. Ik loop naar boven en doe mijn kleren uit. Ik heb geen zin om een pyjamabroek aan te doen dus blijf in in mijn boxers. Ik loop naar het bed toe en ga naast Seline liggen. Ik doe de dekens over mij heen en doe mijn arm om Seline heen. Ik streel met mijn vingers over haar wang. Ze is zo mooi als ze slaapt. Haar hoofd beweegt een beetje en haar ogen gaan slaperig open. "Hi." Zegt ze met een slaperige stem. "Hi. Go back to sleep love, I love you." Zeg ik en druk een kus op haar hoofd. "Love you too." Ik doe mijn ogen dicht en val in slaap.
---
Please vote en comment! You'll make my day! :)
Wie van jullie zijn alweer naar school? I am! Ik heb mijn eerste week er al weer op zitten...
Opdraging aan: MissLittleDirectionx
Vraag voor opdraging: Wie is er bijna jarig en wordt 21?!
Sorry voor heel lang geen update!
Lots of love,
- Anouk xxx
JE LEEST
Het Halfzusje van Niall Horan. (One Direction-Dutch)
FanficHoi! Ik ben Chloe Charlotte Horan, ik ben 16 jaar, en ik ben het halfzusje van Niall Horan. Ja, je hebt het goed gezien Niall Horan uit de boyband One Direction. Niall's vader is ook mijn vader, alleen ik heb een andere moeder. Ik ben in Ierland geb...