5'Fotoğraf

367 243 59
                                    

Batuhan Kordel-Anıları Sakla

21 Mayıs 2023

"Acaba miğdesi mi bulandı?"
"Acaba bana acıdı mı?"
"Acaba benden soğudu mu?"
Doruk odadan çıkınca kendi kendime söylenmeye başlamıştım.Yaralarıma bakıp ne olduğunu anlamaya çalıştım sonra ise yarın işe gitmem gerektiğini hatırlayıp ayağa kalktım.

Kolumdaki vitamin olduğunu düşündüğüm serumu cıkardım.Odada bir komidin bir de dolap vardı.Çantam ve kıyafetlerim dolabın içerisine bırakılmıştı.Onları giydim ve çıktım.Danışmaya gidip çıkışımı yaptırdım.Aslında doktor veya hemşire çıkmamı söylememişti ama onlar bunu sorgulamayınca bende birşey demedim.

Annemlerin kantinde olduğunu hatırlayarak bi görevliye kantinin yerini sordum.O ise kantinin olmadığını söylerek beni şaşırtmıştı.Annemi aradım. Çok bekletmeden açtı.

"Efendim kızım?"Sesi ağlamaklı çıkıyordu.Arkadan da bir kaç hıçkırık sesi geldi.
"Bir sorun mu var neden ağlıyorsunuz?"
"Yok birşey kızım."Flash TV'yle kapışır.
"Nerdesiniz?"
"Kantindeyiz kızım."Basbaya beni kandırıyorlar.

"Kantin yokmuş ki,hadi sizi göreyim ben eve gideceğim sonra."
"Ne evi kızım serumun bitmedi."Arkadan garip bir ses tonuyla konuşan Doruk duyuldu.
"Zeynep abla birşey de."Benden kaçıp annemlerin yanına gitmiş beyefendi.

"Anlaşıldı ben sizin yanınıza gelemiyorum çünkü beni istemiyorsunuz.Halim yok uğraşamam.Evde görüşürüz." diyip telefonu kapadım.Hastaneden ayrılıp yürümeye başladığım esnada ınstagramdan bildirim geldi.

erdemmkaya size mesaj gönderdi

İşe habersiz gitmediğim için sıkışmış olmalılar.Hemen bahanemi yazmak için mesajı açtım.

Erdem:Ahu iyi misin?

Erdem:Hasta mı oldun?

Erdem:Senin yerine ben bakıyorum bir işin olduğunu söyledim sorun yok.

Erdem:Endişeleniyorum.

Erdem:Umarım iyisindir...

Tüm mesajlar yaklaşık birer saat aralıklarla atılmıştı.Bu ilgi bana fazla.

Ahu:Erdem kusura bakma habersiz gelmediğim için biraz rahatsızdım.

Hayır Erdem yalan söylüyorum sakinleştirici yüzünden yarım günden fazla uyudum.Sinir bozukluğuyla güldüm.Attığım mesaja anında baktı.

Erdem:Neyin var?
Ahu:Biraz üşütmüşüm.
Erdem:İşten çıktım gelebilirim yanına istersen.

Bu kadar samimi değildik fakat düşünmesi iyi hissettirdi.

Ahu:Yok Erdem çok teşekkür ederim tekrardan kusuruma bakma izin günün de seni meşgul ettiğim için.
Erdem:Hayır hiç sorun değil sen istemedin zaten yerine bakmamı ben kendi isteğimle geldim:)
Ahu:Tekrardan çok teşekkür ederim iyi akşamlar.

Diyip sohbetten ayrıldım.Erdem bu aralar bana fazla iyi davranıyor.Tuhaf hissettim,düşününce daha da tuhaflaşıyor.Ama yinede yerime bakması iyi olmuştu.
Yarın işe giderken ona orkide almayı planlayıp otobüse bindim.

Yarım saatin ardından eve geldiğimde hastanede geçen konuşmaları düşündüm.Annemin eve gelmesine ne kadar olduğunu bilmiyordum.Ama annemin odasına bakmaya karar verdim.Belki de ne olduğuyla alakalı birşeyler bulabilirim.İçeriden evin kapısına bilerek anahtarı taktım.Geldiğinde açamayıp zile basardı.

Odasına girdim.Kasvetli sayılabilicek bi odaydı.Annem benim odamı özellikle açık tonlarda düzenlemiş,daralmamı istememişti.Onun odası ise benimkinin tam tersi koyu yeşil ve koyu mavi dizayn edilmişti.Gerçekten çok güzel bir odaydı ama zaman geçtikçe insanın içi sıkılırdı.

KAYBOLAN KÜLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin