7'Onay

241 185 57
                                    

Son Feci Bisiklet-Torna

23 Mayıs 2023

"Beni öptüğünü hatırladım Doruk." diye tekrarladım.Şuan çok mantıklı düşündüğüm söylenemezdi.Bira beni sarhoş etmezdi.Ama bi koli kadar içmiştim ve bi miktar şarapta içmiştim.

Doruk birşey demek yerine yüzüme bakakalmıştı.Hiçbir şey diyemiyordu.Ağzını açıyordu fakat yeniden kapatıyordu.Normalde böyle bir şeyi konuşmak beni utandırırdı.Fırsat bulmuşken başladım konuşmaya.

"Zamanını tam hatırlayamadığım bir gün,okuldan çıkmış eve gidiyoruz.Beyza yanımızda değil.Bana sürekli garip garip bakıyordun.En sonunda şuanki gibi kayalıklara oturup konuşmamızı istedin.Oturduğumuzda nefesini dizginlemeye çalıştın.Aniden söze girdin.
"Ahu ben seni seviyorum." dedin ve gözlerini kapadın.Kıkırdadım.
"Bende seni çok seviyorum Doruk." dediğimde ofladın.Yüzün öylesine garipti ki neden bunu yaptığını anlayamadım.

"Beyza'ya ya da bi başkasına karşı beslediğim bir sevgi gibi değil bu."Nefes aldın.Tırnaklarını ellerine bastırıp duruyordun ve gözlerin bana çevrilmiyordu.

"En ufak bir haraketin beni çok heyecanlandırıyor,kalbim dışarı çıkacakmışçasına hızlı atıyor Ahu.Hep kendime kızdım.Eğer bunun karşılığı gelmezse sana ne hisseder Doruk dedim hep kendime.Ama artık dayanamıyorum Ahu.Sana aşığım,ne olacaksa olsun." dedin ve nefes verdin.Gülümsememi durduramıyordum.

"Gözlerime neden bakmıyorsun?"diye sordum.
"Utanıyorum bakamam."Süt dökmüş kedi gibiydin.O kadar tatlıydın kii..
Avuç içlerimle yüzünü ellerim arasına aldım.Gözlerinin beni görebileceği kadar bi hizaya getirdim.Aramızda çok mesafe yoktu.

"Bende."dediğimde anlayamadın ya da anlamamazlıktan geldin.
"Sende ne?"O an ben o kadar mutlu hissediyordum ki yanaklarım senin yanakların kadar alev almıştı.

"Benim sevgimde Beyza'ya yada baskasına olduğu gibi değil." diyip gülümsedim.Bunu dememle beraber gözlerin parıldadı.Yüzündeki o garip ifade yerini içten gülümsemeye bırakmıştı.

Gözlerin dudaklarıma kaydı.Yutkundun,gözlerime çevirdin bakışlarını.Benden bir hareket bekliyor gibiydin.Ben hem seni öpmek istiyor hem de bi o kadar utanıyordum.

"Seni öpebilir miyim?"dedin.Eğer seni o an reddetseydim aramıza mesafe girerdi.Bunu istemiyordum.Ama sırf bu yüzden değildi.O an seni öpme fikri bana ilaç gibi gelmişti Doruk..

"Hı-hı" diyip kafamı salladım.Sen yavaşça yüzünü bana yaklaştırdın.Unutmak istemeyeceğim anılarımdan biriydi fakat ben bu güzel anıyı yeni hatırlayabildim.Dudaklarımız birbirine değdiğinde benim ellerim yanaklarındayken senin ellerin ise belimi bulmuştu."

Ben anlatırken Doruk bi anda eliyle ağzımı kapadı.
"Yeter çok utanıyorum dur artık dur!"dediğinde kahkaha atmaya başladım.Eli ağzımdan çekilmişti.
"Çok tatlısın."dedim gülümsemem azaldığında.
"Doruk,sana bir şey sorabilir miyim?" Kafasını onaylar anlamda salladı.

"Bana olan sevgin şuan Beyza'ya ya da bir başkasına hissettiğin bir sevgi gibi mi?" dedim.Cevabın hayır olmasını içten içe istiyordum.
"I-ıh"
"Peki benden hoşlanıyor musun?" dediğimde kafasını hayır anlamında salladı.
"I-ıh"dediğinde anlamamıştım.Ve kırılmıştım.
"Beni sevmiyor musun?"
"I-ıh" dedi yeniden.
"E ne hissediyorsun o zaman?" dedim biraz sinirli çıkan sesimle.

"Senden hoşlanmıyorum Ahu,sana hala çok aşığım."Bunu demesiyle beraber sinirim anında geçiverdi.Ağzım şaşkınlıkla açıldı.
"Ne?"
"Bir sürü şişe bitirmişsin,kafan muhtemelen yerinde değil.Hatırlamayacaksın.O yüzden sana kendimi anlatabilirim.Bu anı yıllardır bekliyorum."Hayır Doruk ben deli zurna sarhoş olsam bile hiç bir zaman unutmam.

KAYBOLAN KÜLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin