31'Piknik

54 46 0
                                    

Barış Manço-Halhal

18 Şubat 2024

"Beyza!"Etrafına bakınarak beni arayan Beyza'ya doğru seslendim.Sesini sahibini bulması uzun sürmedi.Gözlerimiz buluştuğunda gözleri parladı.

Minik adımlarla Doruk'u arkasında bırakıp bana koştu ve sıkı sıkı sarıldı.Beni epey özlemişti!

"Biraz daha sıkarsan bir daha sarılamayacağız!" dediğimde kollarını gevşetti.

"Bir aydır sarılmadım tabiki de sıkacağım.Çok özlemişim!"Gülümseyip yanağını öptüm.

Ayrıldığımızda asık suratlı Doruk'u gördüm.Eskisi gibi olmasa da tek başına yürüyebiliyordu.

"Ben de o zaman gideyim şehir dışında bir ay staj yapayım bari..."Kahkaha attım.
"Gel buraya kıskanç çocuk!"Yanına gidip ona da sıkı sıkı sarıldım.Gülme sesini duydum.Kollarını belime sardı.

"Ben de çok özlemişim ya dün geceden bu yana baya uzun zaman geçti."Doruk'un Beyza'ya gıcıklık olsun diye böyle dediğini bildiğim için omzuna vurdum.

"Görende kardeş değilsiniz de çocuklarımsınız sanacak."Gerçekten de öyle gibilerdi.Yaramaz ve beni paylaşamayan çocuklarım gibi.

"Beyza olabilir ama ben olmayayım lütfen."Güldüm.El ele tutuştuğumuzda yürümeye başladık.

"Annemler geldi mi?"

Bugün piknik yapmaya karar vermiştik ama annem erken çıkıp Sema ablayla buluşmuştu.Onların beraber geleceğini bildiğimden aramamıştım.

"Yoldalarmış birtanem."Bu iki yetişkin bizden çok geziyordu.Yine muhtemelen bize söylemeyecekleri bir yere gitmişlerdi.

Beyza kıkırdadığında ona bakışlarımı çevirdim.

"Belki de randevuya çıkıyorlardır.Dörtlü date yapmak istiyordum.Annemlere kısmetmiş."Düşününce aşırı komik bir manzara canlandı gözümde.

"Abiciğim ne içtin yine sen?"
"Kırıcısın Doruk Alp."Beyza abi yerine ismini söyleyince kısa süreliğine gerginlik kat sayısı arttı.

"Doğru diyorsun abi."Beyza konuşunca Doruk gülümsedi.
"Başka neyde doğru söyledim biliyor musun abiciğim?"
"Neyde abi?"

"Seni çöpte bulduk derken şaka yapmıyordum."Doruk'un dediğiyle Beyza kahkaha attı.

"Bu şaka için uygun kişi değilsin abi.İkimiz birbirimizin kopyasıyız,tek fark cinsiyetimiz."Öyle diyince onlara bir göz attım.Ve gerçekten dediği doğruydu.

Neredeyse aynılardı.Göz renkleri,göz yapıları,burunları,dudakları.Hatta ikisininde çenesinde yan yana iki küçük ben vardı.

"Benleriniz bile aynı."
"Ben en iyisi benimi sildireyim,artık herkes benini aldırıyor."
"Ya abi!"Beyza klasik 'Ya abi.' lafını söylemişti.

Doruk Beyza'yı kendine çekip öptü.Klasik laftan sonra yapılan klasik haraket...

Beyza'yı bırakıp yeniden bana döndü ve bu sefer de beni öptü.

KAYBOLAN KÜLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin