11'Aşkım

270 148 43
                                    

Yüzyüzeyken konuşuruz-Tutun sen bana

31 Mayıs 2023

"Of nerede kaldı bu çocuk?"Beş dakika önce aşağı inmiştim.Heyecanın getirdiği stresle sağ bacağımla ritim tutuyordum.Aynı zamanda kendi kendime söylenmeyle meşguldüm.

"Sadece bir kaç yara Ahu.Senden utanmaz."
"Dimi ya utanmaz."
"Yok canım."

"Kim utanmaz?"Ses üzerine bakışlarım yukarı çıktığında Doruk'un zaten geldiğini görmüştüm.
"Ne utanması?"
"Sen dedin."Konuştuktan sonra bakışları beni inceledi.
"Çok güzel olmuşsun canımın içi!"
"Herşeyimle mi?"Gülümsedi.
"Herşeyinle,her zaman.."

Minik adımlarla yanıma yaklaşıp yüzüme baktı.
"Sarılabilir miyim?"Söylediğinde içim gitmişti.O kadar tatlıydı ki bu halleri.Yüzüme büyük bi tebessüm yerleştirdim.
"İzin almadan her zaman sarılabilirsin,sana süresiz onay veriyorum Doruk."dedim ve kollarımı iki yana doğrulttum.Parıldayan gözlerle bana sıkı sıkı sarıldı.Bi eli başımı tutmuştu.Kokusunu doya doya içime çektim.

Geri geri adım atıp arabanın kapısını açtı.Eliyle işaret etti.
"Buyrun hanımefendi."
"Buyurayım beyefendi."Üzerimdeki stres yerini tatlı heyecana bırakmıştı.Gülümseyerek arabaya bindim.Zaman kaybetmeden yola çıktık.

"Gideceğimiz yere Emir'le gitmiştik.Güzel bir yer,umarım sende seversin."Sen varken ben nasıl sevmeyeyim gülüm.İçimdeki Ankara mahalle abisi senleyken sürekli ortaya çıkıyor.Kafayı yiyeceğim kendi kafamda konuşmaktan.

"Sen sevmişsen bende severim."
"Diyorsun." dedi uzatarak.
"Diyorum."Ses tonunu taklit ettiğimde kahkaha attı.

"Biliyor musun ben ilk defa lunaparka gidiyorum."
"Küçükken bir ara gitmek istiyordun ama sonra hep nefret ettiğini söyledin.Bugün sana söylerken reddedersin diye düşünmüştüm."
"Nefret ettiğimi söyledim."Doruk benim modumu yeniden değiştirecek neşeli sesiyle konuşmaya başladı.

"Yanii ilkin benim.Yanlış anlamıyorum?"
"Yanisii ilkim sensin,her anlamda."
"Her anlamda mı?Nasıl yani?"Gerçekten anlamadı mı yoksa anlamamazlıktan mı geldi pek kestiremedim.
"İlk lunaparka gidişim,ilk yanımda olan insan oluşun,ilk aşkım,ilk öpücü-"Kendi sırrına bile sahip çıkamayan bir insan olarak utançtan dudağımı ısırdım.

"İlk aşk." dedi ve sırıttı.
"Öyle gülme çok komik duruyorsun." Yalan yalan yalan.Çok yakışıklı oluyordu. Gülümsemesi büyüdü.
"Vah vah,gülünce komik olan birine aşık oldun.Ölene dek çekeceksin artık ne yapalım?"
"Dalga geçme benimle!"

Kollarımı birbirine bağlayıp camdan bakmaya başladım.
"Çiçek mi oldun sen şimdi?"
"Çiçeğin oldum."
Bu sefer cidden tuhaf kaçınca Doruk bi elini alnıma koydu.Bende elinin üzerine elimi koydum.
"Neye bakıyoruz canımın içi?"dediğimde iyice yüzüne şaşkınlık hakim olmaya başladı.

"Bana neden böyle davranıyorsun?Beni şuan terslemen lazım,soğuk davranman lazım.Ateşin mi var?"
"O kadar mı kötüyüm ben cidden?"Dışarıya yansıttığım karakterin ne kadar itici olduğunu fark edince biraz canım sıkılmıştı.

"Öyle demek istemedim!Özür dilerim!"Ne zaman ben dediği bir şeye üzülsem aynısını yapıyordu.Sanki çok önemli birşey olmuş gibi özür dilemeye başlıyor,gözleri titriyordu.
"Bu kadar takma Doruk." dedim ve elini tuttum.
"Anlamadım ama tamam."

Dakikalar ardından lunaparka geldik.Araba durunca ufak bi sessizlik oldu.
"Ahu'm ellerimizi ayırmamız gerek."O diyince fark etmiştim.Aniden elimi çekmeme güldü.Arabadan inip üzerimi düzelttim.Taşlı bi yoldan yürüyüp giriş yapacaktık fakat yol cidden çok kalabalıktı.İnsanlar yaralarıma bakıyormuş gibi hissediyordum.Etrafıma bakınırken Doruk elini uzattı.Gülümseyip elini tuttum ve yürümeye başladık.

KAYBOLAN KÜLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin