52.

494 34 0
                                    

*Jimin pov.*

Jungkook házában egyből felrohantam a szobájába. Megkerestem a plüssömet, és a kezembe vettem. Már mentem volna le, mikor egy széken megláttam azt a pulcsit, ami hétvégén volt rajtam. Letettem a plüssömet, és felvettem magamra a pulcsit. Még mindig ugyanolyan kényelmes volt, és még éreztem rajta Jungkook illatát. Újra a kezembe vettem a plüssömet, és lementem a földszintre.

- Hogy került rád a pulcsim? - lépett elém. - Azt hittem, csak a plüssödért jövünk ide.

- De megláttam a pulcsidat, és fel akartam venni. - piszkáltam meg a pulcsin lévő madzagot. A pulcsi alól előszedtem a gyűrűs nyakláncot, és abba belefűztem a madzagot. - Levegyem?

- Csak, ha az alatt lévő inget is leveszed. - felkarjaimra fogott. - Megtarthatod, ha szeretnéd.

Meglepődtem. - Tényleg?

- Persze. - megpuszilt. - Mehetünk?

- Igen. - az ajtó felé indultam. - De néha majd vedd magadhoz a pulcsit, mert ha kimosom, akkor elveszíti az illatodat.

- Majd olyankor felveszem. - kinyitotta nekem a kocsiajtót.

Elindultunk hozzám. Az én orrom a pulcsiba volt fúrva, ami már hivatalosan is az enyém volt. Jungkook mosolyogva nézett rám sokszor, közben végig a combomat simogatta. Megint belemart párszor, amitől megint megugrott a pulzusom. Egyszer már rá is szóltam, hogy hagyja abba, de csak bevezette a kezét a belsőcombomra. Inkább csak eltűrtem, és reméltem, hogy mást nem akar csinálni.

Mikor hazaértünk, kinyitottam az ajtót, és bementem. A plüssömet szorongatva felmentem a szobámba, és beugrottam az ágyba. Jungkook jött utánam, bebújt mellém, és szorosan átölelt hátulról.

- Tudod, mi a baj azzal, hogy az én pulcsim van rajtad? - szólalt meg mély hangon, amitől kirázott a hideg.

- Mi vele a baj? - dadogtam picit.

- Hogy kevésbé érzem az illatod. - a nyakamba bújt, és egy hosszú puszit nyomott rá, amiből a végén szívás lett.

- Jungkook... - eltoltam a fejét. - Ne most, kérlek.

- Rendben, rendben. - megpuszilta a nyakamat, majd csak szorosan ölelt magához. - Aludj nyugodtan, tudom, hogy fáradt vagy.

Hátranéztem rá. - Főnyeremény vagy. - suttogtam ajkaira, megpusziltam, majd visszafordultam, mielőtt ő megcsókolhatott volna. Még éreztem, ahogy megbabonázva sóhajtott párat, és már aludtam is.

***

Pár óra múlva, mikor felébredtem, azt éreztem, hogy Jungkook a kezemet fogja, és azzal játszik. Picit elmosolyodtam. Aranyos volt. Még akkor is gondoskodott rólam, mikor aludtam. Megszorítottam a kezét, hogy tudja, ébren vagyok. Jobban magához is húzott.

- Végre felébredtél. - mondta halkan.

- Nem aludtál semmit? - néztem felé. Ő csak mosolyogva megrázta a fejét. - Miért nem? Látom rajtad, hogy eléggé fáradt vagy.

- Nem izgat. - vonta meg a vállát. - Nem akartam aludni. Vigyázni akartam rád.

- Jaj, Jungkook. - sóhajtva visszafordultam. - Nem kell vigyáznod rám. Most nincs itt semmi és senki, ami bánthatna.

- Tudom. - közelebb húzott magához. - De akkor is vigyázhatok rád, ha nincs itt rajtunk kívül más. Megvédelek a lelki problémáktól. - megpuszilt.

- Nem kell, de köszönöm. - magamhoz húztam a kezét, és azt ölelgetve pihentem tovább.

- Ne nézzünk filmet? - fordította maga felé a fejemet. - Vagy hagyjalak még aludni?

- Nézhetünk filmet, de szerintem elalszom rajta. - újra visszafordultam.

- Akkor keresek valamit. - elém akartam tenni a gépet, de nem engedtem el a kezét. - Vagy talán mégsem.

- Bocs, csak nem szeretem, mikor elengedsz. - elengedtem a kezét. Ő a gépen keresett egy filmet, elém tette, majd újra megölelt.

Elkezdtünk filmet nézni. Jungkook jó szorosan ölelt, és pár puszit nyomott a hajamba. Ettől megint kezdtem álmosodni, ezért belefúrtam az arcomat a plüssömbe. Jungkooknak is feltűnt, hogy mindjárt elalszok, mert lejjebb halkította a filmet. Elmosolyodtam. Olyan aranyos, hogy úgy vigyáz rám, hogy nem is vigyáz rám.

***

Pár óra múlva megint felébredtem. Most nem éreztem magamon Jungkook kezét. Hátrafordultam, hátha csak rosszul érzem. De nem volt ott senki. Lementem a földszintre, hátha Jungkook ott van. De nem volt ott. Elszomorodtam. E mellé még meglepődtem, amiért most nem hagyott nekem semmi üzenetet arról, hogy elment.

Kimentem a konyhába. A pulton megint láttam egy kis dobozt. Volt rajta egy cetli. Elmosolyodtam, közben a fejemet rázva sóhajtottam. A tiltásom ellenére is vett nekem ajándékot.

"Ne haragudj, Jimin, de el kellett mennem. És tudom, azt kérted, hogy ne vegyek semmilyen ajándékot, de ezt már régebben vettem. Gondoltam, odaadom."
-Jungkook-

Miután elolvastam a cetlit, a többihez tettem. A kezembe vettem a dobozt. Elgondolkodtam, hogy vajon mi lehet benne. Legfőképp azon gondolkodtam, hogy mennyire lehetett drága. Bár a nyakláncom után már oly' mindegy. Kinyitottam a dobozt. Egy aranyos, maci alakú kulcstartószerűség volt benne, ráírva, hogy "Te vagy az én mindenem". Elnevettem magam.

- Olyan szívesen megfojtanám, de olyan aranyos. - mosolyogtam. - Tényleg egy igazi főnyeremény. - felmentem a szobába, és feltettem a kulcstartót a táskámra. Ekkor kopogtak. Lementem, és kinyitottam az ajtót. Meglepődtem.

- Szia, Jimin-ah. - vett fel Jungkook az ölébe.

- Jungkook-ah. - meglepetten kapaszkodtam a vállába. - Azt hittem, dolgod van.

- Csak volt, már túl vagyok rajta. - belépett a házba, és a lábával becsukta az ajtót. Még mindig meglepett voltam. - Mitől vagy ennyire meglepve?

- Hát azt hittem, ma már nem jössz. - dereka köré kulcsoltam a lábaimat, ezzel picivel közelebb rántottam magamhoz.

- Ne csináld, édesem. - letett. Én egyből magamhoz öleltem a derekánál. - Hogy tetszett az ajándék?

- Imádom. - néztem fel rá. - Szívesen megfojtanálak, mert megkértelek, hogy ne vegyél semmit, de túl aranyos vagy.

- Te még aranyosabb vagy. - megpuszilt. Elengedett, és kiment a konyhába.

Utánamentem. - Jungkook...

- Tessék? - fordult felém.

- Hívhatlak... Hívhatlak oppa-nak? - kérdeztem félve. Kicsit megleptem tanáromat.

- Persze. - lépett oda hozzám. - Úgy hívsz, ahogy akarsz. - felkarjaimra fogott.

- Tényleg? - lettem boldogabb.

- Persze, drágám. - megpuszilt.

- Oppa! - nevetgélve magamhoz öleltem. Ő is nevetve ölelt magához.

- Mióta akarod ezt megkérdezni? - engedett el.

- Úgy egy hete. - dörzsöltem meg a tarkómat. - Nem tudtam, mit reagálnál.

- Talán ezt. - rövid időre megcsókolt, majd szorosan magához ölelt. Kissé meglepetten viszonoztam az ölelést. - Nagyon szeretlek.

- Én is szeretlek. - motyogtam a mellkasába.

Aznap Jungkookkal egész nap csak öleltük egymást. Megnéztünk pár filmet is, de ha jól sejtem, akkor egyikünk sem figyelte. Én Jungkook lélegzetvételét és heves, hangos szívverését hallgattam, amíg ő apró puszikkal kényeztetett.

Nagyon örültem, hogy velem volt. Nagyon jól jártam vele. Mindketten imádtuk egymást, Jungkook pedig vigyázott rám. Már nem féltem tőle, hogy valamiért el akarna hagyni.

Szerelmi leckékTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang