Ay ışığının gölgesinde kalan karanlık bir deniz kıyısında kalabalık toplanmıştı. Bir köşede kalabalıktan ayrı olarak küçük bir grup vardı. yaklaşık on beş ile yirmi kişi arasındaydı. Deri giysiler giymiş kanatlı bir kadın öne çıktı. Onu gören adam ve kadınlar dikkatlerini üzerine yoğunlaştırdılar. Kadın konuşmaya başladı.
"Transilvanya halkı şehrin barışı tehlikede. burada sağlamış olduğumuz barış için çok mücadele verildi. Çok kan döküldü. Her iki ırktan da kayıp verildi. hatta bizlerden de. Aramızda bu barışı bozmak isteyen kişiler var. biz bunların bir çete olduğunu düşünüyoruz. Bu çete hakkında bildiğimiz tek şey barışı yok etmek istedikleri. Kim olduklarını ya da nerede olduklarını bilmiyoruz. Bu kişilerin tek bir çete olduğundan bile emin değiliz. birden fazla olabilir."
Başka bir kadın söze girdi.
"Evet mutlaka iki çete olmalı. Çünkü hem kurt adamlara hem de vampirlere saldırı oldu."
"Evet doğru Anita."
Anita Konuşmaya devam etti.
"İlginç olan Harpiaların sadece çok azına saldırı olması."
"Bu normal değil mi. Kurt adamlar vampirlere, vampirlerde kurt adamlara düşman. Kimsenin harpialarla derdi yok."
"Yine de içlerinden birkaçı zarar gördü."
Küçük gruba dönerek konuştu.
"Konsey üyeleri sizden istediğim ne yapıp edip bu çeteyi bulmanız ve onları durdurmanızdır."
Uzun boylu bir adam söze girdi.
"Nerissa, eğer kim olduklarını ve nerede olduklarını bilmiyorsak nereden başlayacağız. hiç ipucu yok mu?"
"Elimizde bir ipucu var Roland."
Nerissa pelerininin iç cebinden bir hançer çıkardı ve konsey üyelerine gösterdi.
"Şimdilik tek ipucu bu. Son kurbanın öldürüldüğü yerin yakınında bulduk. kime ait olduğunu bulabilmenizi umuyorum."
Hançeri Roland'a uzattı ve ekledi.
"Bir ipucu daha var. Çete sadece dolunayda saldırıyor."
Kalabalıktan bağrışmalar yükseldi.
"Bunu yapanlar kesin Kurt Adamlar"
"Elbette öyle dolunayda saldırmalarından belli. herkes dolunayın kurt adamlara güç verdiğini bilir."
"Hiç de bile asıl vampirler sorumlu. barışı hiçbir zaman istemediniz."
"Suçu bize yıkmak için dolunayı seçtiler."
"Tabi ya! Kurt adamlar olsa imza atar gibi dolunayda saldırır mı hiç."
Nerissa kalabalığa doğru sesini yükseltti.
"Sessizlik! Sessizlik! şimdi birbirimize düşmemiz değil. Birlik olmamız gerek. Transilvanya halkı! Kurt adamlar! Vampirler! Her iki ırktan da kayıplar oldu. Konseyin hepinizin yardımına ihtiyacı var. Bir ordu kuruyoruz. bize yardımcı olabileceklerin katılmasını istiyorum sizden."
Hem vampirlerden hem de kurt adamlardan bir çok adam ve kadın orduya katılmak için gönüllü oldu.
Nerissa "Bu kadar çok kişinin gönüllü olması ne güzel. Siz dostlar konseye bağlı olarak çalışacak ve bize yardımcı olacaksınız. Umarım en kısa zamanda onları yakalarız."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Transilvanya'da Yasak Aşk
Romance"Annemin bu çekici mavi gözlü vampirle olmama asla izin vermeyeceğini biliyordum ama ben karşı konulamaz bir şekilde ona çekiliyordum. Bu kurt kız ona çoktan aşık olmuştu. Ne olursa olsun sonuna kadar gitmeye kararlıydım. Şimdi vazgeçemezdim. Artık...