"Tanya Anita'nın kızı olduğu için onunla görüşemez miyim? Ama neden? Onunla ne sorununuz var baba?"
"Şey... onunla geçmişte bazı sorunlarımız oldu diyebilirim. Bazı küçük sorunlar. Yani kısacası anlaşamıyoruz pek ve annen de ondan pek hoşlanmıyor."
Bu sözleri söylerken babamın sesi titremişti. Konsey toplantısında duyduklarımızı hatırladım birden. İçimden bir ses bu işte küçük bir sorundan daha fazlası olduğunu söylüyordu. Ancak babamın bunu anlatmaya hazır olduğundan emin değildim. Bu yüzden sormamaya karar verdim. Şimdilik!
"Yani sen annem Anita'yı sevmiyor ve ilişkimizi kabul etmeyecek diye karşısın öyle mi?"
"Pek sayılmaz, ben daha çok seni düşünüyorum. Beraber asla mutlu olamazsınız."
"Sizin Anita'yla aranızda sorun var diye neden mutlu olamayalım. Biz birbirimizi seviyoruz."
"Anlamıyorsun? Anita'nın vampirlerden ne kadar nefret ettiğini çok iyi biliyorum. Birlikteliğinizi asla onaylamaz. Hele benim oğlumu asla kabul etmez. O zor biri Dragon, size çok çektirecektir. Sizi mutsuz edecek, ikinizi de."
"Buna inanmıyorum ben. O kabul etmese de biz yine mutlu olacağız. Buna kimse engel olamaz."
"Dragon, ondan ayrılmak zorundasın. Bana söz ver, bu ilişkiyi bitireceksin."
"Hayır baba, onu seviyorum ve ayrılmayacağım."
Babamın sesi artık yalvarırmış gibi çıkıyordu.
"Oğlum sen o kadınla baş edemezsin, seni yıpratacak. Lütfen!"
"Üzgünüm baba sevdiğim kadını bırakamam. Onun için herkesle savaşmaya hazırım. Buna Anita da dahil."
"O halde ilk savaşacağın kişi ben olacağım çünkü bu ilişkiyi asla onaylamayacağım."
"Öyle olsun o halde."
"Pekala."
Babam tam garajdan çıkıyordu ki arkasından seslendim."
"Bana bir iyilik yapıp bunu şimdilik annemden saklayabilir misin? Şimdilik öğrenmesini istemiyorum."
Annemin bir kurt kadını onaylamasın zor olacağını zaten biliyordum. Ama bu öğrendiklerimden sonra bilmemesinin yerinde olduğuna karar verdim. Babam bana doğru dönerek yanıtladı.
"Zaten ona söyleyemem ki, duysa evi başımıza yıkacağından eminim."
"Teşekkürler baba."
Babam bir şey söylemeden tekrar arkasını döndü ve garajdan çıktı. Giderken derin bir iç çektiğini ve kendi kendine mırıldandığını duydum.
"Ah oğlum benim yaptığım hatayı yapmanı istemesem de mutsuz olmandan o kadar korkuyorum ki!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Transilvanya'da Yasak Aşk
Romance"Annemin bu çekici mavi gözlü vampirle olmama asla izin vermeyeceğini biliyordum ama ben karşı konulamaz bir şekilde ona çekiliyordum. Bu kurt kız ona çoktan aşık olmuştu. Ne olursa olsun sonuna kadar gitmeye kararlıydım. Şimdi vazgeçemezdim. Artık...