Gizlice katıldığımız konsey toplantısından beri tam bir hafta geçmişti. Bu süreçte saldırıya uğrayan kişi sayısı oldukça artmıştı. Bu gece dolunay vardı. Dragon'la daha önceden anlaştığımız gibi gece sokaklara çıkıp suçluları iş üstünde yakalamaya çalışacaktık. Bütün gece evde olmayacağım için anneme söyleyecek bir bahane bulmalıydım. Normal zamanda bile akşam evden çıkıp bütün gece dönmesem beni soru yağmuruna tutardı. Kaldı ki daha geçen hafta ona suçluları yakalamaya niyetim olduğunu söylemiştim. İyi bir bahane bulamazsam kesinlikle şüphelenir ve çıldırırdı. Aşağıya annemin yanına indim. Aslında son kavgamızdan beri konuşmuyorduk.
"Anne ben bu gece jenny'de kalacağım."
Jenny benim eski okulumdaki en yakın arkadaşımdı. Fakat Dragon ve suçlular derken onu bir süredir ihmal etmiştim. Tüm bu suçlu kovlama işleri bitince onunla gerçekten görüşmeliydim.
"Nereden çıktı bu şimdi? Git görüşün sonra eve gel. Böyle tehlikeli bir zamanda buna izin veremem. Üstelik bu gece dolunay var."
"Anne sokakta olmayacağız ki, hem gece dönmem tehlikeli olmaz mı?"
"Sanırım haklısın, ama evden sakın çıkmayın ve panjurları iyice kapattığınızdan emin olun. Kurda dönüşmek zorunda kalırsanız isteseniz de evde kalamazsınız."
Kurt adamların dolunayda kurda dönüşmek zorunda oldukları bir gerçekti. Dolunay sırasında kurdu kontrol edebilsek de ay bizi ormana koşmaya çağırırdı. Kendimize engel olamazdık, orman gidip koşma isteği doğardı içimize. Eğer o sırada evdeysek ve tüm panjurları sıkı bir şekilde kapatırsak içeri ay girmediği için bizi etkilemezdi. Ancak bu her panjurla mümkün değildi. Sadece Translvanya'da ay ışığını geçirmeyen çok özel bir malzemeden yapılan panjurlar vardı. Tüm kurt evlerinde bu panjurlardan bulunsa da normal zamanda genellikle kimse dolunayda panjurları kapatmayı tercih etmezdi. Çünkü biz kurtlar dolunayda koşmaya bayılırdık. Ne yazık ki şu günlerde özellikle geçtiğimiz hafta boyunca artan saldırılardan sonra herkes geceleri panjurlarını kapatarak evde kalmaya başlamıştı. İşte bu saldırıların en kötü yanı da buydu. Kurtlar dolunayda dışarı çıkamıyordu! Bu yüzden en yakın zamanda bu iş bitmeliydi.
"Merak etme anne, annesinin dikkat edeceğinden eminim."
* * *
Evinin önünde Dragon'la buluştum. Dolunaya daha bir saat vardı.
"Onları nasıl bulacağız, yani tüm ormanı aramak çok da mantıklı değil. Ya biz ormanın bir yerine bakarken başka bir yerinde saldırı olursa?"
"Ben bunu düşündüm. Uçarak dolanacağız, böylece her yeri rahatça göreceğiz."
"Bir şeyi unutmuyor musun? Dolunay gecesi! Kurda dönüşeceğim beni kurt halimle nasıl taşıyacaksın?"
"Doğru ya, onu atlamışım. O zaman ben uçup etrafı ararım, sen de beni beklersin. Bir şey görürsem gelip sana haber veririm."
"Olmaz ayrılmamalıyız bu tehlikeli."
"Başka bir yolu yok Tanya, bu işi yapacaksak tek yol bu."
"Pekala, ama bana söz ver, tek başına saldırmayacaksın. Onları elinden kaçırmak pahasına da olsa. Tamam mı?"
"Tamam, merak etme."
"Pekala, hadi işe koyulalım."
Ormana doğru yol almaya başlamıştık. Tehlikenin kalbine doğru gidiyorduk. Biz sadece iki çocuktuk ve kendimizi çok güçlü sanıyorduk. Ve işte ormana ulaşmıştık. Artık sadece dolunayın çıkmasını beklemek kalmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Transilvanya'da Yasak Aşk
Romance"Annemin bu çekici mavi gözlü vampirle olmama asla izin vermeyeceğini biliyordum ama ben karşı konulamaz bir şekilde ona çekiliyordum. Bu kurt kız ona çoktan aşık olmuştu. Ne olursa olsun sonuna kadar gitmeye kararlıydım. Şimdi vazgeçemezdim. Artık...