Bölüm 27: Tanya

18 1 0
                                    

Aman tanrım! İşte olmuştu, sonunda Dragon'la birbirimize duygularımızı açmıştık.  O gün ilk kez bir erkekle ilişki yaşamıştım. Biz kurtlarda ilk cinsel ilişki insan kadınlarında olduğundan farklıydı. Yırtılarak kanayacak bir kızlık zarımız yoktu. Ancak kızlık zarımız olsun olmasın ilk ilişki bizim için de çok özeldi. Sonunda sevgimizi itiraf etmiştik ve artık sevgiliydik. Emin olduğum bir şey vardı. Annem deliye dönecekti. Ama bu umurumda değildi. Dragon'u seviyordum ve onunla olmalıydım. Ne pahasına olursa olsun! Yakında onunla ilk randevumuza çıkacaktık. bunu düşündükçe heyecanlanıyor ve sabırsızlanıyordum. Transilvanya'da randevuya çıkıldığında insanlarda olduğu gibi kafeye, restorana yada sinemaya gidilmezdi. Bizde tek bir randevu şekli vardı; baş başa çıkılan bir av partisi. Hem vampirler hem de kurt adamlar randevuda ormanda özgürce koşarak avlanırlardı. Biz kurtlarda av yerine sadece ormanda koşu da olabilirdi. Ancak daha önce hiç kurt ve vampir çiftin birlikte randevuya çıktıkları görülmemişti. Hatta randevuyu bırakın, bir vampir ile kurdun birlikte avlandığı görülmüş şey değildi. Biz bir ilk olacaktık.

                                                       * * *

Okuldan eve yeni gelmiştim. Dragon beni eve bırakmak istemişti ama ben annemin onu görmesinden endişelendiğimden dolayı istememiştim. Eninde sonunda annem bir vampirle birlikte olduğumu -her iki anlamda da- öğrenecekti. Ama bunu ne kadar geciktirirsem o kadar iyiydi. Kafamda bu düşüncelerle salona girdiğimde annemi koltukta dalgın bir şekilde otururken buldum.

"Anne."

"Ah merhaba canım. Geldiğini görmemişim."

"İyi misin? Düşünceli görünüyorsun. Bir şey mi oldu?"

"Dün gece bir kurt kadın saldırıya uğramış."

Transilvanya'da Yasak AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin