Eve geldiğimde Kabile şefinden öğrendiklerimi Dragon'a mesaj atarak aktardım.
"Kolyeyi bulmak için okyanusu nasıl arayacağız bilmiyorum. Transilvanya'da dalış takımı satıldığını sanmıyorum. Satılsa ile ikimizde tüple dalmayı bilmiyoruz. Üstelik yüzyıllardır okyanusu arayan kimse kolyeyi bulamamış."
"Eğer bir harpiadan yardım alırsak dalış takımına ihtiyacımız kalmaz."
Dişi harpialar kanatlarını yüzgeç olarak kullanabiliyorlardı ve hem erkekleri hem de kadınları su altında nefes alabiliyorlardı.
"Nerissa'nın bize yardım edeceğini hiç sanmıyorum."
"Nerissa etmez, hiç bir yetişkin etmez, ama Claris eder."
"Claris mi?"
"Evet bizim sınıfta okuyan bir harpia."
O anda sınıftaki kimseyle tanışmadığımı fark ettim. Farklı türlerle kaynaşmak için karma okula geçmiştim ama Dragon ve suçlular derken kimseyle tanışmamıştım.
"Bize yardım eder mi peki?"
"Edecektir, onunla arkadaşız."
* * *
Transilvanya Okyanusunun kıyısındaydık. Claris bize yardım etmeyi kabul etmişti.
Dragon "yardım etmeyi kabul ettiğin için teşekkür ederim Claris."
Claris "Önemli değil, sonuçta burası benimde bölgem ve suçlular sadece kurtlara ve vampirlere değil harpialara da saldırıyorlar. Ben şimdi suya girer göz açıp kapayana kadar dibi tararım."
Harpialar suda oldukça hızlı hareket ederlerdi.
Claris "Şu kolye tam olarak neye benziyor."
Ben "Tam olarak neye benzediğini bilmiyorum ama görünce kesin anlarsız. Muazzam güzellikte olduğu söylenen inci bir kolye."
Claris "Pekala, hemen dönerim."
Claris bu sözleri söyledikten sonra suya girdi ve dibe daldı. gerçekten de göz açıp kapayıncaya kadar dönmüştü. Sudan çıktığında üstü hemen kurumuştu. Sanki hiç suya girmemiş gibiydi. Bu harpialar için oldukça normaldi.
Claris "Maalesef hiç bir şey bulamadım, çok üzgünüm."
Ben "Sen elinden geleni yaptın Claris sana çok teşekkür ederiz. Zaten bulma ihtimalin zayıftı. Yüzyıllardır çok kişi aramış ama bulamamışlar."
Dragon "Çok teşekkür ederiz Claris."
İşte son umudumuzu da kaybetmiştik. O kolye tek şansımızdı. Okyanusun kenarına yürüdüm ve gökyüzüne bakarak konuştum.
"Dolunay ruhu lütfen bize yardım et. Bölgemizi kurtarmak için Leydi Marianna'nın kolyesine ihtiyacımız var."
Sanırım çok çaresizdim. Ben kimdim ki dolunayın ruhu bana cevap verecekti. Birden bire inanılmaz bir şey oldu. Okyanusun derinliklerinden inci bir kolye çıkmış ve adeta havada süzülüyordu ve kolye benim boynuma yerleşti. Olanlara inanamıyordum! Dolunayın ruhu bana cevap vermişti. Dragon heyecanla haykırdı.
"Tanya Dolunay seni seçti, seni kutsadı."
Evet, sanırım gerçekten de beni kutsamıştı. Artık suçluları durdurabilirdik. Kolyenin gücü, dolunayın gücü bizimleydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Transilvanya'da Yasak Aşk
Romansa"Annemin bu çekici mavi gözlü vampirle olmama asla izin vermeyeceğini biliyordum ama ben karşı konulamaz bir şekilde ona çekiliyordum. Bu kurt kız ona çoktan aşık olmuştu. Ne olursa olsun sonuna kadar gitmeye kararlıydım. Şimdi vazgeçemezdim. Artık...