Bölüm 30: Konsey

14 0 0
                                    

Deniz kenarında bir koyda küçük bir grup toplanmış ve liderin gelmesini bekliyorlardı. Çok geçmeden lider kadın yanında bir adam ile birlikte göründü. Grubun yanına geldi ve konuştu.

Nerissa "Sizleri beklettiğim için üzgünüm konsey üyeleri. Ancak hastanedeydim Roland'ın yanında."

Anita  "Roland hastanede mi? Ne oldu?"

Nerissa "Dİğer iki vatandaşımızın başına geldiği gibi Roland'a da saldırdılar."

Konsey üyelerinden biri "Peki durumu iyi mi? Ölmedi değil mi?"

Nerissa "Hayır tanrıya şükür ki ölmedi. Ölmeyecek de. Yarası ağır değil."

Başka bir konsey üyesi "Çok şükür, diğerleri o kadar şanslı değildi."

Anita birden bire sinirli bir ses tonuyla Nerissa'nın yanında gelen adama hitap ederek söylendi.

"Hadi Nerissa hastanedeydi peki senin bahanen ne Fersus? Neden bu kadar kişiyi bekleterek geç geliyorsun?"

Fersus ağzını açıp cevap vermeye çalıştıysa da kadın ona izin vermeyerek sözünü kesti.

"Tabi bir vampirden de bu beklenirdi."

Nerissa araya girdi. Anitaya anlamlı anlamlı bakarak konuştu.

"Anita! Bunun için zamanımız yok! Şimdi zaman geçmişin hıncını almaya hiç uygun değil Anita."

Bir anlık sessizlik oldu, sonra Nerissa sözlerine ekleme yaptı.

"Ayrıca Fersus benimle birlikte hastanedeydi. Dün gece Roland'ı o bulmuş ve hastaneye yetiştirmiş."

Nerissa Anitaya bir kez daha anlamlı bir şekilde baktıktan sonra gruba dönerek konuşmaya başladı.

"Şimdi daha önemli meselelere gelecek olursak vampir ve kurt kadından sonra bir harpiaya da saldırı oldu. Bunu yapan kimse başta kurtlar ve vampirler arasında savaş başlatmak isteyen biri olduğunu düşünmüştük ama işte şimdi de bir harpiaya saldırdılar."

Fersus "Eğer barışa karşı birileriyse harpiyalara da saldırmalarına şaşmamalı. Sonuçta en başta bu barışı sağlayan ve koruyan harpialar. Barışı yıkmanın en iyi yolu önce harpiaları devirmek olurdu heralde."

Başka bir konsey üyesi "ve bir konsey üyesi iyi bir seçim olurdu."

Nerissa "Çok haklısınız. O zaman şimdi bizim yapmamız gereken olabildiğince ipucu toplamak ve suçluları tespit etmeye çalışmak. Bir de üç olayda dolunay gecelerinde oldu. Yani dolunayda tetikte olmalı ve onları suç üstü yakalamaya çalışmalıyız ve elbette başka hiç bir vatandaşın zarar görmemesini sağlamalıyız."

Ansızın yukarıdan ağaç dallarından gelen bir hışırtı sesi Nerissa'nın dikkatini çekti.

"Ağaçların tepesinden bir ses geliyor. Gidip bir bakacağım. Hemen dönerim."

Transilvanya'da Yasak AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin