"Evet, o bir harpia. Burada öğretmenlerin çoğunluğu harpialardan oluşuyor. Çünkü genellikle çoğu vampir ve kurt adam karma okulda öğretmenlik yapmak istemez. Buradaki kurt adam ve vampir öğretmenlerimizin sayısı oldukça az."
"Bak bunu hiç bilmiyordum. Ailelerin genelde çocuklarını bu okula vermek istemediğini biliyordum ama öğretmenlerin de burada çalışmak istemediğinden haberim yoktu. Tanrım öğrenecek çok şeyim var! İyi ki ailemi bu okula geçmeye ikna etmişim. Çok heyecanlıyım!"
"Evet, bunu daha önce de söylemiştin. Merakımı bağışla ama neden bu okula geçmeye bu kadar hevesliydin?"
"Şey, ben aslında, hep vampirleri merak etmişimdir. Yani şehirde sürekli vampirlerle karşılaşıyoruz tabi ama ben sizleri daha yakından tanımak istemişimdir hep."
Tanrım bu kız beni gerçekten de konuşturuyordu. Oldukça ilginç bir kız bu! Vampirleri merak eden, onlarla yakınlaşmak isteyen bir kurt kadın. Aynı benim babam gibi.
"Öyleyse ailen de senin gibi bizlere karşı meraklı olsa gerek. Sana da onlardan geçmiştir bu tutum."
"Aslında pek öyle sayılmaz. Tam tersine, bana sizden uzak durmam gerektiğini söylerler her zaman. Özellikle annem, vampirlerden özellikle o nefret eder. O yüzden bu okula geçmek için onu ikna etmek hiç kolay olmadı ya."
Biraz utanmış gibi yanakları kızararak sözlerine ekleme yaptı.
"Lütfen sen üstüne alınma."
"Hiç alınmadım, böylesi normal değil mi zaten? Bilirsin Vampirler ve kurt adamlar birbirlerinden her zaman nefret etmişlerdir. Barış yapılmadan önce düşman topluluklarmışız."
"Evet bu doğru, ebeveynlerim o zamanlardan bahsettiğinde hep barış öncesinde yaşamadığım için seviniyorum. Bana saçma geliyor. İki tarafın hiç sebep yokken birbirini yok etmeye çalışması. İyi ki barış yapılmış da bizlere de vampirlerle arkadaşlık etme şansı doğmuş."
"Haklısın."
Kurt adamları sevmeyebilirdim ama barış yapıldığı için memnundum. Onları sevmemek başka şey, İki taraftan da birilerinin ölmesi bam başka! Ne mutlu ki böyle barış ve huzur içinde ailelerimizden kimse zarar görmeden yaşayabiliyoruz. İyi ki yıllar önce harpialar Transilvanya'ya gelip barışı sağlamışlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Transilvanya'da Yasak Aşk
Romance"Annemin bu çekici mavi gözlü vampirle olmama asla izin vermeyeceğini biliyordum ama ben karşı konulamaz bir şekilde ona çekiliyordum. Bu kurt kız ona çoktan aşık olmuştu. Ne olursa olsun sonuna kadar gitmeye kararlıydım. Şimdi vazgeçemezdim. Artık...