Dragon ile İlk av randevumuzdan önce geldiğimiz tepedeydik. O günden beri burası bizim gizli yerimiz olmuştu sanki. Başımızda çok dert olsa da sonuçta biz birer gençtik ve hayatı yaşamamız gerekiyordu. Bazen her şeyi unutup anın tadını çıkarmak en iyisiydi. Dragon'un bana sarılmasıyla düşüncelerimden sıyrıldım. Saçlarıma öpücük kondurdu. Ellerimi sırtında gezdirdim. birden bire gözleri ihtiyaçla parladı. Ona gülümsedim. İkimizde aynı şeyi istiyorduk. Memelerimi avuçlayıp sıktı. Hafifçe inledim. Ardından dudaklarını dudaklarıma götürüp beni tutkuyla öpmeye başladı. Arada dudaklarımı dişliyordu. Dişleri vampir dişi olduğu için bu hareketi biraz acıtıyordu ama umursamıyordum. Aldığım zevk acıdan fazlaydı. Elimi pantolonunda sikinin olduğu yere götürdüm ve oraya bastırdım. Kabarıklığı pantolonundan bile belli oluyordu. Daha şimdiden sertleşmişti. Dragon hafifçe tısladı. Bir anlığına vampir dişleri görünmüştü. Beni çimenlerin üstüne yatırdı. Önce tişörtümü sonra da sutyenimi çıkardı. Ardından ağzını mememe dayadı ve susuz kalmışçasına emmeye başladı. Dudaklarıma yaptığı gibi mememe de dişlerini batırıyordu. Canım acısa da acayip tahrik oluyordum. Onun tişörtünü çıkardım ve ellerimi göğsünde gezdirdim. Dragon yavaş yavaş fermuarını açarak pantolonunu çıkardı. Ben de kendi pantolonumu çıkararak bir kenara fırlattım. Ağzımdan bir hırıltı kaçtı.
Yüzlerimiz arasında bir kaç metrelik mesafe vardı. Vücutlarımız ise birbirine yapışıktı adeta.
"Önceden benden istediğin gibi kanını emmeme ne dersin?"
"Kurt kanının iğrenç olduğunu sanıyordum."
"Öyle, ama yine de seninle bu fanteziyi yaşamak istiyorum."
"Ben de istiyorum. Yap hadi."
Dragon dişlerini çıkardı ve boynuma doğru eğildi. Bir saniye sonra dişlerini tenime geçirmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Transilvanya'da Yasak Aşk
Romantizm"Annemin bu çekici mavi gözlü vampirle olmama asla izin vermeyeceğini biliyordum ama ben karşı konulamaz bir şekilde ona çekiliyordum. Bu kurt kız ona çoktan aşık olmuştu. Ne olursa olsun sonuna kadar gitmeye kararlıydım. Şimdi vazgeçemezdim. Artık...