Bölüm 23: Tanya

24 1 0
                                    

O gün okulda fen bilgisi öğretmenimiz Bay Markus proje ödevi vermişti ve herkesin ikişerli gruplar oluşturmasını istemişti. Ben tabi ki ödevi Dragon ile yapacaktım. Hem de grup olmayı kendisi teklif etmişti. 

"Ödevi kimle yapmayı düşünüyorsun Tanya?"

"Bilmiyorum, senden başka pek kimseyi tanımıyorum."

"Birlikte yapalım mı?"

"Tabi olur."

Sonra fazla hevesli göründüğümü fark edince ekledim. 

"Yani neden olmasın?"

"Tamam o zaman, okuldan sonra eve gitmez ödeve başlarız. Olur mu?"

"Olur, bana uyar."

"Tamamdır."

                                                 * * *

Okuldan sonra boş sınıflardan birine geçmeyi planlamıştık ancak sınıfların kilitli olduğunu gördüğümüzde ne yapacağımız düşünüyorduk ki okulun çay ocağının kapısının açık olduğunu fark ettik. Neden açık olduğunu bilmiyorduk. Ya unutulmuştu ya da kilitlemeye gerek görülmemişti. Ama bunun bir önemi yoktu. Sadece şanslıydık! Neyse ki içeride çalışabileceğimiz bir masa vardı. Çay ocağına girerek masaya yerleştik. Kapıyı biri gelirse burada ne yaptığımızı sorup bize kızar diye korktuğumuzdan kapıyı kapattık. Defter ve kitaplarımızı çıkardığımızda artık ödeve başlamamız gerekiyordu ancak ilk defa kapalı alanda baş başa kalıyorduk. Hem de böyle küçük bir alanda. Üstelik bu oda oldukça sıcaktı. Bir anda hararet bastı, üstümdeki incecik elbiseye rağmen. O da aynı durumda olmalıydı ki ceketini çıkardı. Kolsuz siyah atletle kalmıştı bir anda. Vücut kasları atletinin altından belli oluyordu. Bir anda kaslı göğsüne dokunmak istedim. Sonra bakışlarım aşağıya kaydı. Dar kotunun altındaki kabarıklığı farkettim.  Farkettiğim şeyle anladım. O da benim gibi hissediyordu. Sonra üstümdeki göğüslerimi tam gizleyemeyen elbisemi düşündüm. Belki de benden daha kötü durumdaydı. Kotunun içindeki kabarıklık bunu kanıtlıyordu. Onu öyle çok istiyordum ki! Eğer ben adım atmazsam harekete geçmeyeceğini biliyordum. Adım atarsam belki ikimiz de yanabilirdik ama adım atmazsam kesin kavrulacaktık!


Transilvanya'da Yasak AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin