Uyarı: Bu bölümden itibaren hikayede (+18 açık- seçik)cinsellik ve argo geçecektir. Bu bölümleri bölüm başlığında (+ 18) olarak belirteceğim. Rahatsız olacak olanlar varsa geçebilirler.
İkimizde yanıyorduk ve bu ateşi söndürmenin tek bir yolu vardı. O an karar verdim. Bir anda kollarımı onun boynuna dolayarak onu öpmeye başladım. Bu onun ihtiyacı olan tek adımdı. Bundan sonra artık herşeyi o kontrol etmeye başladı. Kollarını belime doladı ve öpücüğüme tutkuyla karşılık verdi. Dilini ağzımdan içeriye sokarken elleri daha aşağıya inerek kalçamı sertçe kavradı ve sıktı. Ardından dudaklarımı ısırırken kalçama sert bir tokat indirdi. Tokatları çoğalmaya ve gittikçe daha sert olmaya başladığında dayanamadım ve zevkten ağzımdan bir uluma kaçtı. Bunun üzerine dudaklarını dudaklarıma bastırarak ulumamı kesti. Artık öpücükler iyice sertleşmeye başladı. Bir yandan da göğüslerimi sertçe sıkıyordu. Sonra bir anlığına durdu. ah neden durmuştu ki sanki! Daha fazlasına ihtiyacım vardı. Gücümün çıktığı kadar fısıldadım.
"Daha fazla"
İşaret parmağını dudaklarına götürdü.
"şştt"
Sonra elbimin askılarının her ikisini de indirdi. Şimdi elbisem neredeyse belime kadar sıyrılmıştı. Çıplak göğüslerime bakarak -sütyen giymiyordum- keyifle tısladı. Aniden masanın üstündeki her şeyi eliyle aşağı attı ve beni kucaklayarak masaya yatırdı. bir kez daha tısladıktan sonra ağzını göğüslerime gömdü. Göğüslerimi -sanki kan emiyormuşçasına- kana kana emerken bir elini elbisemin içine sokarak tangamın -malum olmuş gibi o gün tanga giymiştim- üstünden amımı okşuyordu. sonra okşamalar tokata dönüşürken göğüs uçlarımı ısırıyordu. Artık altında kıvranıyordum. Dayanamayıp hafifçe inledim.
"Ah lütfen."
Sanırım oda hazırdı. Bakışlarımı kotuna çevirdiğimde sikinin iyice kabardığını farkettim. Önce elbisemi sonra tangamı bir çekişte -ve de tıslayarak- çıkardı. Artık karşımda bir adam değil yırtıcı bir vampir duruyordu ama bu vampir kanım yerine tenime susamıştı. Çözmek için kemerine uzandığında onu durdurmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Transilvanya'da Yasak Aşk
Romance"Annemin bu çekici mavi gözlü vampirle olmama asla izin vermeyeceğini biliyordum ama ben karşı konulamaz bir şekilde ona çekiliyordum. Bu kurt kız ona çoktan aşık olmuştu. Ne olursa olsun sonuna kadar gitmeye kararlıydım. Şimdi vazgeçemezdim. Artık...