Bölüm 25: Tanya (+18)

43 0 0
                                    

Kemerini çözeceği sırada onu durdurdum.

"Ben yapmak istiyorum."

Masada doğruldum ve dizlerimin üstünde ucuna yürüdüm. Kemerini çözebilmem için masaya yanaştı. Kemerini çözdükten sonra tek bir hareketle kotunu indirdim ve bileklerine kadar düştü. Ardından atletini çıkardım ve yere fırlattım. Artık üstünde bir tek siyah daracık bokseri vardı. Kabaran sikini kesinlikle gizleyemiyordu. Önce kumaşın üstünden sikine dokundum, inledi. sonra bokseri dizlerine kadar indirdim. Artık kocaman siki sertleşmiş ve kalkmış halde karşımdaydı. Dudaklarımı sikine gömdüm. Bunu yapmamla birlikte iyice ağzıma almam için bastırdı. Ancak daha fazla dayanamıyordum. Sikini emerken kıvranarak popomu sallıyordum. Bunu fark etmiş olacak ki parmağını içime soktu. Ama artık dayanacak gücüm kalmamışı.

"Hadi artık sik beni, daha fazla dayanamayacağım."

Bu sözleri söylememle sırıttı. Sonra beni tek bir hareketle tekrar masaya yatırdı ve üstüme çıktı. Sikini amıma soktu ve beni sertçe becermeye başladı. Gittikçe daha derine köklüyordu. İnledim.

"Ahhhh, sik beni, derine derine kökle"

Edepsizce sözler söylüyordum ama onun hoşuna gitmişti.

Neden sonra durdu, içimden çıktı. Ben ona neden durdun der gibi bakarken, o amıma sert bir şaplak attı ve beni ters çevirdi.

"Ellerinin ve dizlerinin üstünde domal."

Söylediği gibi domaldım. Sikini bir kez daha içime soktuğunda zevkten çığlık atıyordum artık. Beni sertçe becerirken bir yandan da benimle bir orosbuyla konuşur gibi konuşuyordu. Ama bundan hoşlanmıştım.

"O güzel amını sertçe becereceğim. Ağlatana kadar sikeceğim seni."

Bu edepsiz sözleri söylerken bir yandan da sertçe kalçalarımı tokatlıyordu. Daha fazla dayanamayacağımı hissederken Aniden şiddetle, çığlık çığlığa boşaldım. Benimle aynı anda o da boşalmıştı. Hem de menilerini üstüme saçarak. Bitkinlikle masaya bıraktım kendimi. Yanıma uzandı ve bana sarıldı. Alnımdan öperek kulağıma fısıldadı.

"Artık bana aitsin."

Transilvanya'da Yasak AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin