Annemle yaşadığım kısa tartışma sayılabilecek hadiseden sonra Dragon ile konsey alanından birlikte ayrılmış ormanda yürüyorduk. Annemin derhal eve gitmemi söylemesine rağmen eve gitmek istememiştim. Bana bu kadar kızmaya hakkı yoktu. Aşık olmak suç değildi ya.
"Madem bugünkü küçük operasyon erken bitti, ertelediğimiz randevuya çıkmaya ne dersin? Nasıl olsa şuanda yapabilecek bir şeyimiz yok. Bugün dolunay olmadığına göre suçüstü yapamayız."
"Sanırım haklısın, bu olayların randevumuzu mahvetmesine izin vermeyelim."
Annem deliye dönmüş olabilirdi ve beni evde büyük bir kargaşanın beklediği kesindi ama bu anın tadını çıkarmama engel olmamalıydı. o anda sadece ikimiz vardık. Ne annem ne de suçlu çetesi aklımdan uçup gitmişti o gece.
"Koşu mu avlanma mı? Hangisini istersin?"
Daha önce de belirttiğim gibi Translvanya'da sadece iki randevu şekli vardı. Ya ormanda koşardınız ya da avlanırdınız.
"Dolunay gecesi olmadığı sürece avlanmayı tercih ederim."
Avlanmayı gerçekten çok seviyordum ama dolunay gecelerinde ormanda koşmak her kurt adam için vazgeçilmez bir zevkti.
"Pekala ama seni uyarmalıyım. Beni kan içerken görmek seni rahatsız edebilir."
"Rahatsız olacağımı sanmıyorum. Sonuçta sizin gibi biz de öldürüyoruz. Hem bence biz en uyumlu birlikte avlanan çift olacağız. Düşünsene avımızı paylaşabiliriz."
"Ama biliyorsun ben hayvan kanı içmiyorum."
"Biliyorum."
Biz kurt adamlar insan yiyecekleriyle de beslenebilsek de vahşi hayvanlar gibi avlanmak vazgeçemeyeceğimiz bir zevkti. Genelde hayvanları avlamamıza rağmen nadiren insanlara da saldırdığımız olabilirdi. Ne diyebilirdim ki sonuçta vahşi bir hayvandım ve gece bozkırlarda sarhoş insanlara rastlarsam affetmezdim. Vampirleri ise hayvan kanı asla tatmin etmezdi.
"Transilvanya'nın dışındaki bozkırlarda keşler bulurum. Kanlarının tadı uyuşturucudan dolayı bozulmuş olur ama ne derler bilirsin eğer gecenin köründe ıssız bir bozkırda kafa çekiyorsa ya adi bir suçludur yada evsiz bir keş. Ailesi tarafından sevilen masum insanlara zarar vermeyi sevmiyorum."
"Sana katılıyorum."
Yine de ben genelde Transilvanya ormanlarında hayvan avlamayı tercih ederdim. Ancak bu Dragon'u kesinlikle tatmin etmezdi. Tam dönüşmeye hazırlanıyordum ki Dragon beni durdurdu.
"Kana susamış olabilirim ama başka bir şeye daha çok susadım."
"Neye?"
"Sana! Avdan önce başka bir şey yapmaya ne dersin?"
Neden bahsettiği ortadaydı. Bedenime susamıştı.
"Çok isterim. Burada mı peki?"
"Daha güzel bir yer biliyorum."
Dragon birdenbire tıslayarak yarasa kanatlarını çıkardı.
"Benimle uçmaya hazır mısın?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Transilvanya'da Yasak Aşk
Romance"Annemin bu çekici mavi gözlü vampirle olmama asla izin vermeyeceğini biliyordum ama ben karşı konulamaz bir şekilde ona çekiliyordum. Bu kurt kız ona çoktan aşık olmuştu. Ne olursa olsun sonuna kadar gitmeye kararlıydım. Şimdi vazgeçemezdim. Artık...