Bölüm 28: Tanya

14 0 0
                                    

Transilvanya'da bir vampirin saldırıya uğramasının üstünden daha sadece bir hafta geçmişti ve şimdi bir kurt kadın saldırıya uğruyordu. Neler oluyordu böyle!

"Ne! Tanıdığmız biri mi anne?"

"Kadını uzaktan tanıyordum. Karşılaştığımızda selamlaşacak kadar. Yakın değildik."

"Dur tahmin edeyim, dolunayda oldu değil mi?"

"Evet canım."

"Vampir vakasıyla aynı. Sence iki olayın bağlantısı olabilir mi?"

"Bilmiyorum canım ama Nerissa yarın sabah konseyi topluyor. Üst üste iki saldırı olması konseyi endişelendirdi."

Annem bir anlık sustuktan sonra endişeli bir sesle konuştu. Sesi ne kadar endişeli gelse de o endişesini belli etmemeye gayret sarf ediyordu.

"Her neyse canım, böyle şeyleri kafana takmanı istemiyorum. Muhtemelen önemli bir şey yoktur ve iki olaydan bir biriyle bağlantılı değildir. Konsey sadece tedbir olsun diye toplanacak hepsi bu. Sen derslerine odaklan bunları düşünme."

Annemin bu sözlerinden bana artık bu konuda daha fazla bir şey anlatmayacağını anlamıştım. Fakat bölgede bir şeyler oluyordu. Saldırılardan kimin sorumlu olduğunu bilmesem de devamının geleceğini hissedebiliyordum. Annem beni çocuk olarak görebilirdi ama ben artık çocuk değildim -sonuçta dün gece kadın olmuştum- ve bölgemi korumaya kararlıydım. Ancak annemden bir şey öğrenemeyeceğim kesindi. Neler olduğunu öğrenmenin bir yolunu bulmam gerekiyordu.

Transilvanya'da Yasak AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin