Bölüm 43: Dragon

8 0 0
                                    

Dolunayın göğe yükselişiyle Tanya kurt formuna dönüşmüştü. Planladığımız gibi o ormanın biraz önce birlikte ayın doğuşunu beklediğimiz köşesinde gözünü dört açarken, ben yarasa kanatlarımı çıkarmış ve ormanın üstünde uçarak suçluları aramaya koyulmuştım. Eğer bir şey görürsem gidip Tanya'yı getirecektim, eğer Tanya bir şey görürse uluyarak bana haber verecekti. İkimizin de yalnız başına saldırmayacağı konusunda anlaşmıştık. 

                                    * * *

İlk sefer başarısız geçmişti. Bütün gece boyunca ormanı kolaççan ederek uçmama rağmen hiç bir şey görememiştim. Aynı şekilde Tanya da bir şey görmüş değildi. Bu gece yine dolunay vardı ve şansımızın bu kez yaver gitmesini diliyorduk.

                                   * * *

Yine dün gece olduğu gibi ormanda uçuyordum. Dolunay çıkalı neredeyse üç saat geçmişti. Tam yine bir şey yakalayamayacağımızı düşünmekteydim ki uzaktan gelen bir ses dikkatimi çekmişti. Tıslama ve uluma sesleriyle karışık seslerdi bunlar. Hemen o yöne doğru uçmaya koyuldum. Ulaştığımda gördüğüm şey üç tane maskeli kişinin bir kurda saldırmakta olduğuydu. Kurt direniyordu ama üç kişiye karşı pek şansı yoktu. Adamlar muhtemelen kurt olamazdı. Öyle olsaydı dolunaydan dolayı kurt formlarına dönüşmüş olurlardı. Duyduğum tıslamaları hesaba katarsak muhtemelen bunlar vampirdi. Harika! Bu suçu işleyenlerin vampirler olduğunu düşünmek istemiyordum. Tanya'ya söz verdiğim üzere tek başıma hareket etmeyecektim. Onun beklediği yöne doğru tam uzaklaşırken kısık bir kahkaha kulağıma çarptı. Ses çok tanıdık gelmişti ama nereden tanıdık geldiğini çıkaramamıştım. Tanya ile oraya geri döndüğümüzde çok geçti. Adamlar çoktan gitmişti. Yerde yatan adama baktım. Ağır yaralıydı ve insan formuna dönmüştü. Kurtlar öldüklerinde yada çok ağır yaralandıklarında dolunay bile olsa insan formlarına dönerlerdi. Onu kucağıma alarak Tanya'nın sırtına koydum ve onu hastaneye taşıdık. Hastanenin önüne geldiğimizde kurt formunda olduğundan Tanya dışarıda beklemek zorunda kaldı.

                                  * * *

Yoğun bakım odasının önünde bekliyordum ki doktor dışarı çıktı.

"Doktor durum nedir?"

"Yaraları çok ağır, Pençe ve ısırıkların yanı sıra son darbeyi karnında hançer yarası buldum. Son darbeyi hançer koymuş anlaşılan."

"Hançer mi?"

Vampirlerin de kurtların da savaşmak ve öldürmek için hançere ihtiyacı olmadığı kesindi!

"ilginçmiş, daha önceki yaralılarda da varmıydı peki?"

"Sadece bazılarında ve galiba hepsi de kurttu. Yani vampirlerde hançer yarasına rastlamadım hiç."

İşte belki de bu bize bir ipucu verebilirdi. En azından vampirlere saldıranlarla kurtlara saldıranların aynı grup olmadığını düşündürüyordu bana. Gerçi kurtların hepsinde de hançer yarası yoktu. Bu yüzden bu düşünceden çok emin olamasam da bunun sadece kurtlarda olması tesadüf gibi gelmiyordu bana.

                                        * * *

Hastaneden dışarı çıktığımda Tanya'ya fısıldadım. 

"Yaşıyor, ağır yaralı ama yaşıyor. Şu an yoğun bakımda. Onu tanıyor muydun?"

Tanya acı acı uluduğunda bunun evet demek olduğunu anladım.

Transilvanya'da Yasak AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin