O sabah uyandığımda salona indim. Annem ve babam salondaydı. Henüz babamla dün olanlar hakkında konuşma fırsatı bulamamıştık. Avdan çok geç dönmüştüm ve babam çoktan uyumuştu. Babamın kurtlara olan sempatisi düşünülürse Tanya'yla olmama çok kızacağını düşünmüyordum. Ama konsey toplantısına gizlice sızdığım için kesinlikle kızacaktı.
"Günaydın"
"Günaydın, dün seni göremedim. Çok geç gelmiş olamalısın."
"Evet, avdaydık. Sabaha karşı döndüm eve."
"Öyle mi?"
Babam bir şey demese de bana anlamlı anlamlı baktı. Tam babam bir şey sormadı diye rahatlamış olarak koltuğa geçiyordum ki babam konuştu.
"Arabanın bir sorunu var. Ben baktım ama ne olduğunu bulamadım. Benimle bir de sen bakar mısın? Sen her zaman araba konusunda benden daha iyi oldun."
Babamın imalı bakışlarından arabanın sadece benimle dışarıda yalnız konuşmak için bir bahane olduğu belliydi. Görünüşe göre bu konuşmadan sandığım gibi yırtamamıştım. Ama bunu annemin yanında yapmamasından memnundum. Annemin bu çete işine karışmamdan hiç memnun olmayacağı yanı sıra babam gibi kurtlara sempatisi de yoktu. Tanya'yla ilişkimizi onaylayacağını hiç sanmıyordum. Bunu ondan mümkün olduğunca saklamak niyetindeydim. En azından belli bir süre için. Babamın arkasından dışarı çıktım ve garaja geldik.
"Sanırım seni konuşmak için buraya çağırdığımı anlamışsındır oğlum."
Tam da tahmin ettiğim gibi!
"Evet baba."
"Şey bu konuyu annenin yanında konuşmak istemedim."
"Evet haklısın. Sanırım konsey toplantısına dalmış olduğumu öğrenmek onu kesinlikle çıldırtırdı."
"Evet bu konuyu da sonra konuşacağız ama ben şu kurt kız olayını öğrenmesini istemedim sadece."
"Evet annemin senin gibi kurt sempatisine sahip olmadığını biliyorum. Muhtemelen Tanya'yla ilişkimi asla onaylamayacak. Ama sen onaylıyorsun değil mi baba?"
"Tanya'yla birlikte olman doğru değil oğlum. Haklısın annen asla onaylamaz ve ben de onaylamıyorum bilesin."
İşte bunu hiç beklemiyordum.
"Neden? Bana hep kurtlarla kaynaşmamı söyleyen, hatta sırf bu yüzden beni istemeyişime rağmen karma okula gönderen sen değil miydin?"
"Evet kaynaşmanı söylüyordum, sevgili olmanı değil."
"Ah yapma ama! Resmen iki yüzlülük yapıyorsun. Her zaman kurtların iyi olduğunu ve bu düşmanlığı çok saçma bulurdun. Öyleyse içlerinden birini sevmemde neden sorun olsun?"
"Haklısın ama annen asla onaylamaz."
"Sen arkamda olursan onaylamasını birlikte sağlayabiliriz baba. Karma okula gitmeme onu ikna ettiğin gibi buna da ikna ederiz. Tamam, o kadar kolay olmaz ama eninde sonunda kabullenecektir. Yeter ki arkamda ol. Lütfen baba! Onu seviyorum!"
Babam derin bir iç çekti.
"Pekala oğlum, sanırım sana doğruyu söylemeliyim. Benim onaylamamın sebebi Tanya'nın kurt kadın olması değil, Anita'nın kızı olması! Ve annenin her hangi bir kurt kızı onaylaması zor olabilir ama Anita'nın kızını onaylaması imkansız! Bunu ben de istemiyorum oğlum. Anita'nın kızıyla birlikte olmamalısın. Ondan ayrılman gerekiyor!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Transilvanya'da Yasak Aşk
Romance"Annemin bu çekici mavi gözlü vampirle olmama asla izin vermeyeceğini biliyordum ama ben karşı konulamaz bir şekilde ona çekiliyordum. Bu kurt kız ona çoktan aşık olmuştu. Ne olursa olsun sonuna kadar gitmeye kararlıydım. Şimdi vazgeçemezdim. Artık...