Bölüm 9: Dragon

22 1 0
                                    

Haberi alır almaz hastaneye gitmiştim. Leon perişan görünüyordu.

"Leon dostum, haberi babamdan şimdi aldım. Çok geçmiş olsun, baban nasıl oldu?"

Leon benim en yakın arkadaşımdı. Birlikte büyümüştük ve ailesi komşumuzdu. Leon ile birlikte geceleri sık sık birlikte avlanmaya çıkardık. Bir vampir için eğlence gece avlanmaya çıkmaktı. bizim parti anlayışımız buydu. Biz vampirler sürüler halinde avlanırız. Benim sürüm ise Leon'du. Bazen bize kız kardeşi Lena da katılırdı. Hatta bazen ebeveynlerimizde katılırdı. Okullar tatilken av partilerimizi daha sık yapardık. Ama artık okullar açıldığı için herhalde hafta sonları yapacaktık bu partilerimizi.

"Yoğun bakımda, durumu çok ağır dostum. Yarına çıkar mı belli değil."

"Dostum, hiç ipucu yok mu kimin yaptığıyla ilgili?"

"İpucuna ne gerek var! Kurtlar! Tabi ki kurtlar yaptı! Başka kim yapar ki böyle bir şeyi? Bir vampire kurt adamlardan başka kim zarar vermek isteyebilir?"

Leon da hepimiz gibi kurtlardan hoşlanmıyordu ve suçu onlara atmaya hazırdı.

"Merak etme dostum, er yada geç kimin yaptığı ortaya çıkacak. Konsey bunun sorumlusunu bulacaktır."

"Konseyin bir halt bulacağı yok. Hiç bir şey yaptıkları yok."

Leon'un sesi oldukça öfkeliydi. Tam cevap verecektim ki kız kardeşi Lena yanımıza geldi ve bu konu da burada kapanmış oldu. 

"Çok geçmiş olsun Lena, baban için çok üzüldüm."

"Ah sevgili dragon, sen olmasan ne yapardık biz? iyi ki yanımızdasın tatlım. Sen ve baban yanımızda olmasanız ne yaparız? ben ne yapardım Dragon?"

Lena bunları söylerken üzgün olmaktan çok sesi oldukça flörtüz bir tondaydı ve konuşurken omzuma, saçıma dokunuyordu. Üf bu kız diye geçirdim içimden. Lena eskiden beri hep bana asılırdı. Benden hoşlandığını biliyordum ama onu kız kardeşim olarak görüyordum. Bunu ona defalarca söylememe rağmen bir türlü anlamak istememişti. Babası yoğun bakımdayken benimle flört etmesini beklemiyordum ama şaşırdığım da söylenemezdi. Sonuçta o her zaman umursamaz bir kız olmuştu ve şuan değişmesini beklemek anlamsızdı. Lena'nın flörtleri başlayınca artık ziyaretin sonuna geldiğimi anladım.

"Leon dostum bir şeye ihtiyacın olursa mutlaka beni ya da babamı arayın. Ziyaretin kısası makbuldur, hoşça kal."

Transilvanya'da Yasak AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin