"Tanya, acele et. bir dakika daha gecikirsen sensiz gideceğim. okula koşmak zorunda kalacaksın."
Annemin öfkeli sesini duyduğumda dolabımdan giyecek kıyafet seçmeye çalışıyordum. bir vampiri paramparça edebilecek kadar öfkeli geliyordu sesi.
"Geliyorum."
Aceleyle giyindim ve aşağı indim.
"Okula giderken bu kadar süslenmek de neyin nesi?"
"Yeni okulumdaki ilk günümde dikkat çekici olmak istiyorum."
"İlk gün geç kalarak oldukça dikkat çekersin."
Derin bir of çektim. Ebebeynler!
"Ben öğretmenlerin değil sınıf arkadaşlarımın dikkatini çekmeyi kastetmiştim."
Kıkırdadım.
"Büyü biraz! Yakında on sekiz yaşına gireceksin, hala çocuk gibi davranıyorsun Tanya."
Annem endişeli bir sesle ekledi.
"Tanya, bizi karma okula geçmeye ikna etmiş olabilirsin ama yine vampirlerle fazla samimiyet kurmanı, arkadaşlık etmeni istemiyorum. Lütfen dikkat et."
"Anne vampirlere neden bu kadar düşmansın anlamıyorum."
"Onlara herkes düşman. Barış yapmış olabiliriz ama içli dışlı olmak zorunda değiliz. Ayrıca vampirlere güvenemezsin. Bana söz ver onlarla fazla yakın olmayacaksın."
"Merak etme anne, kendimi koruyabilirim. hem sen kendin söyledin artık çocuk değilim. Yakında on sekiz olacağım. Başımın çaresine bakarım."
Annemin çatılan kaşlarını görünce ekledim.
"Söz veriyorum."
Oysa sözümü tutamayacağımdan emindim. Ailemin ve sürümün aksine vampirlerden nefret etmiyorum. Onları oldum olası merak etmişimdir. Hayatım boyunca vampirlerle yakın olma şansım olmadı. Onlarla pek karışmayız. Fakat onlarla arkadaşlık etmeye oldukça hevesli olduğumu söyleyebilirim. Nedenini bilmiyorum, belki de ailemin onları oldukça kötülemesinden ters psikoloji etkisi yapmıştır. Ya da ailem tarafından onlardan uzak tutulmam onları merak etmeme sebep olmuş olabilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Transilvanya'da Yasak Aşk
Romantizm"Annemin bu çekici mavi gözlü vampirle olmama asla izin vermeyeceğini biliyordum ama ben karşı konulamaz bir şekilde ona çekiliyordum. Bu kurt kız ona çoktan aşık olmuştu. Ne olursa olsun sonuna kadar gitmeye kararlıydım. Şimdi vazgeçemezdim. Artık...