Bölüm 4: Dragon

44 2 0
                                    

"Merhaba, ben Tanya, kurt kadınım."

Yanıma oturan genç kız bana elini uzattı.

"Dragon, vampirim."

İstemsizce elini sıktım. Sanki o kadar boş yerden bu kurt kız neden yanıma oturmuştu ki. Kaba olmamak için bir şey demedim. Fakat tadım kaçmıştı. Tüm vampirler gibi ben de kurt adamlardan hoşlanmam. İçlerinden biriyle arkadaşlık etmeye de yanaştığım söylenemezdi doğrusu. Bu karma okula gitmeyi hiçbir zaman istememiştim. Kurt adamlarla dolu bir sınıfta okumayı kim ister ki. Ancak babamın hiçbir zaman anlayamadığım Kurt adam sempatisi yüzünden bu okulda okumak zorundayım. Onlarla kaynaşmamı hatta arkadaş olmamı istediğinden beni bu okula yolladı. Annemi bile buna ikna etti. Hal böyle olunca ben de karşı çıkamadım. Ama oldum olası bu okuldan nefret etmişimdir. Sadece vampirlerle ve harpialarla arkadaşlık ettim ve şimdi işte yanımda bir kurt kız oturuyordu. Ondan tiksinmiştim ama belli etmemeye çalışıyordum. O ise sanki benimle tanışmaktan çok memnun olmuş gibi bana gülümsüyordu.

"Bu sene bu okula geçiş yaptım. Burada okuyacağım için çok heyecanlıyım. Kim bilir ne kadar güzel şeydir burada okumak."

Belli ki benimle sohbet etmeye niyeti vardı. Çok lazımmış gibi! Sadece başımla 'evet öyle' der gibi bir işaret yaptım, bir şey söylemedim.

"Sen lisenin ilk yılından beri burada mı okuyorsun?"

"Evet, öyle."

"Ne kadar şanslısın! Onca yıl burada farklı ırklarla birlikte okumuşsun. Senin yerinde olmak isterdim."

Ne demezsin!

"Ben annemi ancak bu yıl ikna edebildim bu okula geçiş yapmak için. Kolay olduğunu söyleyemem."

Konuşmaya ara verecek gibi görünmüyordu. Anlaşılan kısa cevaplar vererek sohbete hevesli olmadığımı göstermemin bir önemi yoktu onun için.

"Buradaki sınıf arkadaşlarımızın, hangisinin ne olduğunu öyle merak ediyorum ki anlatamam. Kabalık olmasaydı sorardım. Keşke efsanelerde olduğu gibi kokusundan kimin ne olduğunu anlayabilseydik."

Transilvanya'da her hangi ırka mensup birisine ne olduğunu sormak büyük bir kabalık olarak görülürdü ve bu en önemli görgü kuralımızdı. Birisi kendini tanıtırken ırkını söyleyebilir yada söylemezdi. Bu tamamen onlara kalmış bir şeydi. Ancak söylemezse sorulmazdı.

"Öğretmenimizin ne olduğunu biliyor musun?"

Anlaşılan bu kurt kız beni konuşturmaya kararlıydı.





Transilvanya'da Yasak AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin