Eve geldiğimde neredeyse sabaha karşıydı. Annemin deliye dönmüş olduğu kesindi. Zaten bir vampirle olduğum için bana kızgındı. Şimdi bir de bu saatte eve gelmem eklenecekti. Kendimi büyük bir tartışmaya hazırlayarak salona gittim. Tam tahmin ettiğim gibi annem uyumamış ve beni beklemişti.
"Bu saate kadar dışarıda ne halt ediyordun?"
Annemin sesi oldukça öfkeli geliyordu.
"Dragon'la birlikte avlanıyorduk. Zamanın nasıl geçtiğini anlamadık."
Tabi ki öncesinde seks yaptığımız kısmını es geçmiştim. Ne de olsa şuan annemin bunu bilmesine hiç gerek yoktu!
"Dragon? Şu vampir çocuk mu?"
"Evet o."
Sesimi olabildiğince kayıtsız tutmaya çalışıyordum.
"Yani bana bu saate kadar bir vampirle sokaklarda gezdiğini mi söylüyorsun. Tanya sana direk eve gitmeni söylemiştim."
"Anne ben artık çocuk değilim. Bana bu şekilde ne yapıp ne yapmayacağımı söyleyemezsin."
İşte ben de kızmaya başlamıştım. Annemin kontrolcü tavırlarından bıkmıştım artık. Bu sözlerimden sonra annemin sesi biraz daha yumuşamıştı sanki.
"Tanya çocuk olmadığını biliyorum. Sadece seni korumaya çalışıyorum. Vampirler tehlikeli, onlardan uzak durmalısın. Ayrıca sokakların tehlikeli olduğunu, ortalıkta suçlular olduğunu söylemiyorum bile."
"Dragon bana asla zarar vermez anne. Suçlu çetesine gelince, ikimiz de biliyoruz sadece dolunayda ortaya çıkıp birine saldırıyorlar."
"Öyle olsa bile bundan emin olamayız Tanya. Dikkatli ve tedbirli olmalısın. Hem orada ne işiniz vardı sizin? Diğer meseleler bir yana bunu unuttuğumu sanma sakın küçük hanım ve sakın sadece dolaştığınız yalanına inandım sanma."
Anlaşılan annemi kandıramayacaktım. En iyisi doğruyu söylemekti.
"Şey biz sadece toplantı da konuşulanları dinlemek istedik. Senin yada Fersus'un asla anlatmayacağınızı biliyorduk."
Dragon'un babasının adı geçince annemin yüzündeki bir anlık değişim gözümden kaçmamıştı. Bir kez daha konseyde duyduklarımı hatırladım.
"Konuşulanlardan haberdar olmak isteniz çünkü ..."
"Çünkü konseyin onları yakalamasına yardım etmek istiyoruz."
Annemin aynı anda hem endişeyle hem de kızgınlıkla çatılan kaşlarıyla karşılaştığımda hemen ekledim.
"Anne burası bizim yuvamız. Bölgemizi korumamız gerekiyor."
"Bunun ne kadar tehlikeli olduğunu anladığını sanmıyorum. Bir kez söyleyeceğim, bu işten uzak duracaksın Tanya. Anlaşıldı mı?"
"Pekala."
Annemin bu yalana inandığını umdum.
"Güzel! Diğer meseleye gelecek olursak, Dragon'un sana zarar vereceğini düşünmüyorum ama yine de bir vampirle olmanı istemiyorum."
"Anne vampirlerle derdin ne senin? Neden onlardan bu kadar nefret ediyorsun?"
"Bütün kurtlar ediyor. Sanmıyorum ki içimizde herhangi bir aile çocuğuna bir vampirle birlikte olması için izin versin."
"Hayır anne bu öyle bir şey değil. Sen bütün kurtlardan daha fazla nefret ediyorsun onlardan. Bunun bir sebebi olmalı. Haklıyım öyle değil mi?"
Annem bir anlığına sessizleşti.
"Bu nefretin Fersus'la bir ilgisi olabilir mi?"
"Neden söz ettiğini bilmiyorum."
"Sizi duyduk, senin ona nasıl sataştığını ve Nerissa'nın geçmişin hıncını çıkarmandan bahsettiğini, hepsini duyduk anne. Onunla aranızda ne geçti?"
Annem artık iyiden iyiye öfkelenmişti. Galiba geçmişini sorgulamam onu kızdırmıştı. Ama pes etmeyecektim.
"Bunu bilmeye hakkım var anne. Özellikle de sen bu yüzden beni sevdiğim adamdan ayırmaya çalışırken."
"Pekala geçmişte aramızda bir takım... Bir takım sorunlar olduğu belki doğru olabilir ama ne şuan bunun benim için bir önemi var ne de bu seni ilgilendirir Tanya ve konuyu değiştirmeye çalıştığını farketmedim sanma küçük hanım. O çocukla bir daha görüşmeyeceksin ve sınıfta da onunla konuşmayacaksın."
"Hayır anne sırf sen istedin diye sevdiğimden ayrılmayacağım ve onunla görüşmeye devam edeceğim."
"Tanya ne dersem onu yapacaksın."
Artık annemin sesi iyice yükselmişti.
"Anlamıyorsun değil mi anne? Onu seviyorum ve hep seveceğim. Artık onsuz olamam ben. O benim ruh eşim ve bir gün onunla evleneceğim, sen onaylasan da onaylamasan da."
Bu sözleri söyledim ve annemin başka bir şey söylemesine fırsat vermeden merdivenlere yöneldim. Odama çıkarken annemin öfkeli çığlığı kulağıma geliyordu.
"Seninle evleneceğini mi sanıyorsun? Senin için herkesi karşısına almaya cesaret edebilir mi sanıyorsun. O da babasından farklı değil. Onlar sadece korkak, başka bir şey değil."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Transilvanya'da Yasak Aşk
Romansa"Annemin bu çekici mavi gözlü vampirle olmama asla izin vermeyeceğini biliyordum ama ben karşı konulamaz bir şekilde ona çekiliyordum. Bu kurt kız ona çoktan aşık olmuştu. Ne olursa olsun sonuna kadar gitmeye kararlıydım. Şimdi vazgeçemezdim. Artık...