"Eğer ailen vampirleri sevmiyorsa sen nasıl oldu da bize karşı böyle sempati beslemeyi başarabildin?"
Bu çocukla sohbet etmek gerçekten çok hoştu.
"Ne derler bilirsin, ters psikoloji, bir şey yasak olursa ilgi çekici olmaya başlar. Ben de yasak edilen şeylere ilgi duymaya meyilli birisiyim galiba."
"Anladım."
"Peki sen neden bu okuldasın?"
"Babam yüzünden."
"Nasıl yani?"
"Bu okula gelmemi isteyen babamdı. Senin annenin aksine benim babam da kurt adamlara karşı oldukça büyük bir sempati duyuyor. Bu nedenle bu okula gitmemi ve kurt adam arkadaşlar edinmemi istedi."
"Yani bu okula gitmeni sen kendin değil, baban istedi. Öyle mi?"
"Evet, öyle."
Elimde olmadan onun da diğer vampirler gibi kurt adamlardan nefret edip etmediğini merak ettim. Kabalık olmaması için sormadım tabi. Herhalde öyle olsaydı benimle bu kadar sohbet etmezdi diye geçirdim içimden. Gerçi sonra ilk başta yanına oturduğumda ona sorduğum sorulara isteksizce kısa cevaplar verdiği geldi aklıma. Belki de sadece sohbetim ilgi çekici gelmişti ona da bu yüzden konuşuyordu benimle. Öyle ya da böyle bunu ona soramazdım. Nasıl olsa zamanla anlardım. Bir yıl boyunca aynı sınıfta okuyacaktık.
Öğretmenimiz Bay Markus bizim yanımıza gelerek sinirlice konuştu.
"Bay Dragon, Bayan Tanya dikkatinizi derse verin lütfen."
Sonra sadece Dragon'a bakarak ekledi.
"Bay Dragon görüyorum ki arkadaşınız Bayan Tanya'yı da gelir gelmez kendinize benzetmişsiniz."
Dragon hiç bir şey söylemeden omuz silkti. Bay Markus'un sözlerinden Dragon'un derslere ilgisiz olduğunu tahmin ettim. Eski okulumda bugüne kadar hiç öğretmenden azar işitmemiştim. her zaman çalışkan ve parlak bir öğrenciydim.Kendimi suçlu hissederek mırıldandım.
"Özür dileriz Bay Markus."
Bay Markus bir şey söylemeden kürsüdeki yerine geri döndü ve dersi anlatmaya devam etti. Öğretmenin yine bizi duymaması için fısıldayarak konuştum.
"Bay Markus ne demek istedi? Yani beni kendine benzettiğini söylerken demek istiyorum. Sanırım sen pek parlak bir öğrenci değilsin ha?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Transilvanya'da Yasak Aşk
Romance"Annemin bu çekici mavi gözlü vampirle olmama asla izin vermeyeceğini biliyordum ama ben karşı konulamaz bir şekilde ona çekiliyordum. Bu kurt kız ona çoktan aşık olmuştu. Ne olursa olsun sonuna kadar gitmeye kararlıydım. Şimdi vazgeçemezdim. Artık...