Nefret ettiğim alarm sesi yerine mesaj sesine uyandım.Neden hala içimde Berke olduğuna dair umut vardı ki? Eylül. canım arkadaşım sınavı hatırlatıyor bana, evet unutmuştum .Aslında hiç bilmiyordum okul sınavlar çok uzak geliyor.Ama sınava girmezsem annem canımı okur.Hemen hazırlandım.Makyaj bile yapmadan evden fırladım.Evet çok çalışkan bir öğrenci değilim ,ben şu kimsenin sevmediği tipim. Çalışmadan yapan.Neyseki sınava yetiştim ve yine her zamanki gibi ortalama bir şey bekliyorum.Aklımda Berke evet yine o. Düşüncelere öyle bir dalmışım ki Eylül'ün seslendiğini fark etmemişim bile.Eylül benim en yakın arkadaşım aynı zamanda da çocukluk arkadaşım bana değer veriyor bende ona.Onu seviyorum ya bir kız kardeşinizin olması büyük bir şans Eylül benim bu hayattaki şanslarımdan biri.
"Alya sen yine nerelerdesin ya unuttun kızım bizi.Yine kendini evine mi kapattın"
"Kanka üstüme gelme ya moralim çok bozuk."
"Söyleme biliyorum Berke yine demi?"
Yüzümde hafif bir gülümseme oldu ve başımı hafifçe evet anlamında salladım.
"Gel bir bahçede çay içelim."
"Olur."
Bahçeye doğru ilerlerken Berke,Alperen ve tanımadığım biri daha saçma saçma gülüyorlar ve kahkaha atıyorlardı Berke beni fark etmeden hemen arkamı döndüm ve hızla ilerlemeye başladım.
"Neden döndün Alya?"
"Berke orada."
"E ne olacak ki?"
"Eylül görmüyor musun halimi?Biraz üstümü başımı düzelticem."
Hemen lavaboya girdim ve saçlarımı açtım.Hafif bir makyaj yaptım.
"WAAAOOVVV Alyaa evrim geçirdin resmen.Artık bahçeye çıkabilir miyiz?"
Gülümsedim ve bahçeye çıktık.Konuşmaya başladık Berkeyi fark etmemiş gibi davrandım.O beni fark etti ve yanımıza geldi.
"Aşkım sen okulun yolunu bilir miydin ya?Eylül bize biraz izin verir misin?"
"Tabi"
"Alya sorun ne neden böyle davranıyosun?"
"Nasıl davranıyorum?"
"Soğuk..ilk defa randevumuzu unuttun bir sorun mu var Alya? Arıyorum cevap vermiyosun falan."
"Hmm ben ilk defa mı unutmuşum?Peki sen kaç defa unuttun Berke?"
"Hepsini sana anlatmıştım neden unuttuğumu ne olduğunu."
"Hepsi çok geçerli sebeplerdi..."
"Yapma ya şöyle "
Beni öpmek için yeltendi ama izin vermedim ve kendimi geri çektim.Morali bozuldu ve cümlesine devam etti.
"Bugün bir şeyler yapalım mı?"
"Bugün pilates randevum var mümkün değil.Neyse geç kalıyorum."
Cümlemin bitmesiyle masadan ayrıldım.Evet onu seviyordum ama ona bağımlı değildim şuanki hissettiğim duygular ise yoğun değil bunu kendisi yapmıştı bana değer verilmediğimi bana o hissettirdi.Hangi bayan sevilmediği hissettiği adamın yanında kendini iyi hissedebilirdi ki bu Berkeden uzaklaşmamın en büyük nedenlerindendi.Emindim emin olmasam bu kadar sert davranmazdım Berkeyi uzun süredir tanıyordum ve seziyordum.Bana ihanet ediyordu.
Onu takip etmeye karar verdim.Artık karşılaşabileceğim sonuçlara kendimi hazır hissediyorum.Okulun merdiveninin arkasına geçtim.Masadan kalktı ve Pelin Berke'nin yanına geldi.Birlikte ilerlediler.Neyse kıskanılacak bir şey yok diye kendimi teselli ettim ama Berke'nin o kıza gülümsemesi acı veriyordu.Onları takip ettim ve okulun arka tarafına gittiler.
"Özledim mi?"
Kız Berke'ye onu özleyip özlemediğini sordu.Aynı zamanda da elleri saçlarının arasında dolanıyordu.
"Özledim"
Birbirlerini özleyecek kadar zaman mı geçirmişler?Belkide tüm Berkenin bahanelerinin sebebi Pelin'den ibaretti.Berke kızı öpmeye başlayınca bu son damla olmuştu.Adi,şerefsiz hemen fotoğraflarını çektim ve yanlarına gittim.Yanlarına gittim ve Berkeye BİTTİ dedim.İçim yanıyordu ihanete uğramıştım 3 yıllık sevgilim tarafından.İçim parçalanıyordu ve bunu an an hissedebiliyordum.Kendimi buna hazırlamıştım.Berke arkadan gelmeye başlayınca daha çok sinirlendim ve çok ağır bir tokat attım kıvırcık siyah saçları yana doğru hareketlenmişti.Olduğu yerde kaldı ve hızlıca uzaklaştım.Bitmişti.Evet acıtıyordu ama özgürdüm artık...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Bakışta
Teen FictionAlya anlatıyor: Karen benim en büyük şansım şu dünyada karşıma çıktığı için her dakika şükrediyorum onun yanında hiç bir korkum beni esir alamıyor çünkü ben zaten Karen'in kokusunun esiri oluyorum.Karanlık korkum sadece onun yanında geçiyor ve sad...