Parti

321 56 11
                                    

Alperen'in o halinin şokuyla kanepeye oturdum,olup bitenleri düşünürken Karen aklıma geldi,Alperen'in beni götürdüğünü gördü.Tepkisini merak ediyordum..Telefonum çalıyor,nerede olduğunu bir türlü bulamıyorum bu evde bir şeyi bulmak çok zor.Kapının çaldığını duyunca aramaktan vazgeçtim ve kapıyı açtım.

"Alya neden telefonunu açmıyosun?"

"Çünkü telefonum kayıp"

"Her neyse sana ayrıntıları şimdi sormicam gel gidiyoruz."

"Nereye?"

"Gidince görürsün."

"Nasıl giyinmem gerekiyor?"

"Şık ama sade biraz salaş,renkli"

"Yuh kitap yazdın."

"Hadi hızlı."

Ne olduğunu anlayamasam da hazırlanmaya başladım.Yolda ilerlerken:

"Eylül sinirlenmeye başladım nereye gittiğimizi söylemezsen ben gelmiyorum"

"Partiye gidiyoruz"

Arkamı döndüm ve eve yol almaya başladım.Hızlı bir u dönüşü yaptım diyebilirim.

"Alya bekle Alyaa!Öff Alya bir bildiğimiz var ki seni oraya götürüyorum."

Beklemeden devam ederken Karen'in de orada olacağını duydum.Eylül'e doğru yürümeye başladım.

"Karen oradaymış,internetten tanıştığım çocuk orada olacağını söyledi.Bütün haberler bunlar duraksamadan yürü."

"Parti yakın bir yerde mi yürüyerek gidiyoruz?"

"Hayır burada Alperen'i beklicez o bizi alıcak buralardaymış."

"Hmm anladım.Partiyi düzenleyenler bizimkiler mi?"

"Evet."

Ne zamandır partilere katılmıyorum.Bunun sebebi artık sıradan gelmesi ve sıkılmış olmam ama uzun bir aradan sonra iyi geçeceğini umuyorum.Alperen geldi ilk dikkat ettiğim şey yüz ifadesi oldu.Arabada konuşan sadece iki kişiydi Eylül''ün Alperen'le olan ilişkisi benimkinden iyi.Geldik ve ben yüzlerce kez partilere katıldığım halde,heyecanlanıyordum.

"Ooo Alya gelmiş.Özledik kızım ya."

"Ee nasıl gidiyo parti?"

"Her zaman ki gibi.Gel biraz takılalım özlemişsindir."

"Hiç sorma uzun zaman oldu."

Can benim liseden arkadaşım bana hem abi hem de kardeş oldu.Yanında iyi hisstettiğim insanlardan biri.Can'la vakit geçirirken gözümle Karen'i arıyorum ama hiç bir yerde yok.Can beni dansa kaldırınca kabul ettim.

"Eylül'ün takıldığı biri var mı?"

"Ooo eski aşk alevleniyor mu?"

"Ya saçmalama Alya sadece merak."

"Ya konuştuğu biri var aslında ama yok."

"Ya Alya şunu adam akıllı anlat"

"Şöyle yani internetten biriyle konuşuyo ama bir kez canlı görüşmüş çocuk tekin birine benzemiyor  anlamıyorum nasıl güveniyo?Bugün bu partide olacakmış."

"Görelim bakalım şunu."

"Sakin ol!Hah sadece merakmış sen onu benim külahıma anlat canım.Benim bir Eylül'e bakmam lazım.Belki internet çocuk gelmiştir ve birlikte güzel vakit geçiriyorlardır.Hı ne dersin"

"Sen varya çok kötüsün.Sorduğumu ve anlattığını söyleme."

"Tamam enişte."
Onu sinirlendirebildim gazıda iyi verdim hadi inşallah.

Eylül'ün yanına gitmem gerek çünkü eğer internet çocuk gelmişse yalnız bırakmamalıyım yanında bizimkiler var ama belli olmaz.Eylül'ün yanında gittiğimde depresif bir şekilde tek bir noktaya odaklanmış bakıyordu.Elindeki içeceğin de masum bir içecek olmadığı her halinden belliydi.

"Eylül iyi misin?"

"İyi değilim Alya."

Sarıldı ve ağlamaya başladı.

"Gelmedi mi?"

"Evet.İkinci kez kandırıldım."
Yapma Eylül Can seni kandırmadı.
Bu halinde bile bana ters ters bakmayı ihmal etmiyor.
Ne yapacağımı iyi biliyorum.

Eylül'ü orada bıraktım ve bir telaşla Can'ı aramaya başladım.Ona bu iyiliği yapmalıyım.Ayrılmalarının tam bir yanlış anlaşılma olduğunu en iyi bilen insanım.

"Can Can!!"

"Ne oldu Alya?"

"Eylül iyi değil "

Koşarak uzaklaştı.Bu iş tamam Can'da Eylül'de en çok sevdiğim arkadaşlarım onlar için değer.Çok güzel bir gün.Etrafı izlerken bir yandan da sırıtıyordım.Karen'i unuttum ne yapıyo acaba?Amaan çok yoruldum artık eve gitmek istiyorum.Eve gitmek için hazırlanıyordum ki Karen'i gördüm.Arkadaş topluluğla birlikte takılıyorlar.Pelin mi o yuh Karen'in yanında ne işi var bunun ya?Nasıl nasıl uzaklaştırıyım ki ben bunu Karen'in yanından düşün Alya düşün hızlı düşün iyi düşün...zafer gülümsememi yaptım ve Karen'e doğru ilerlemeye başladım.Pelin onu okulda rezil ettiğimde bana intikamını alacağını söyledi.Tabi intikam alma şekli anca böyle olur.

"Karen bir dakika gelir misin?"

Pelin beni gördüğüne pek sevinmiş gibi görünmüyor.

"Ne oldu Alya?"

Biraz endişelenmiş gibiydi.

"İyi olduğumu sanmıyorum."

Başımı tuttum ve kusacakmış gibi yaptım.Sarhoş gibi davranıyordum.Alperen arkamdan geldi.

"Ben seni eve bırakırım."

Zafer gülümsememin erken olduğunu anlamam uzun sürmedi.Gerizekalı zaten senin bırakmanı istesem sana söylerim.Alperen gelince Karen uzaklaştı.Arkadaşlarının yanına döndüğünde tekrar gülmeye başladı.Bazen gerçekten fazla umursamaz oluyor.Pelin'e öldürürüm seni bakışları attım.Partiden ayrıldıktan sonra Alperen'e kendim gidebileceğimi söyledim...Aklım hala partide ne ara tanıştı bunlar ?Kesin okulda başka nerede olabilir ki?...Yine Pelin Pelinlik yapmış.

MEDYADA ALPEREN

İlk BakıştaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin