Çıkınca Eylül'e sımsıkı sarıldım çünkü bu planlama ona aitti.Yüzümdeki gülümsemeleri engelleyemiyordum yüz kaslarım artık ağrıyordu diyebilirim.Bir an sonsuza kadar böyle kalacağımı sandım.
Alperen'de gözünün kenarıyla sinirli bir şekilde Eylül'e bakıyordu Eylül'le Alperen yıllardır çok iyi bir ikiliydi.Yani onlar kadar iyi anlaşan arkadaşlara pek rastlamadım.Ama Eylül Alperen'in bana duyduğu ilgi konusunda hiç çabalamamıştı çünkü onun doğru kişi olmadığını da en yakın arkadaşı olarak o da gayet iyi biliyordu.Sanırım bu yüzden fazlaca stemliydi ama merakından da çekip gitmiyordu.
"İşte gerçek gülmeler."
"Gerçekten şuan o kadar mutluyum ki. çok teşekkür ederim canım arkadaşım."
Can olaya hakim değildi ne olup bittiğini anlamaya çalışıyordu.
"Şuan olayı tek bilmeyen ben miyim?"
"Sanırım biraz öyle."
"O zaman hemen bir yerlere gidip oturuyoruz ve bana olan biteni anlatıyorsunuz."
Alperen s*****m ben böyle işi diyip hızlıca uzaklaşmaya başladı.Hayır ya benim yüzümden aralarının bozulmasını istemiyordum onların bir kez bile kavga ettiğini hatırlamıyorum bu olacaksa bile benim yüzümden olmasın.
Alperen'in arkasından gittim.
"Konuşalım mı?"
"Seninle ilgili bir problem yok Alya.Şimdi konuşmam iyi olmayacak"dedi ve arabaya biner binmez gözden kaybolması bir oldu.Eylüllerin yanına geri döndüm.Eylül ben bir şey demeden lafa girdi.
"İçini rahatlatır mısın?Senin yüzüne olan bir şey yok Alperen işte sinirlenince kontrolünü kaybediyor.Ben onun gönlünü alırım."
"Ben Alperen'in yanına geçiyorum.Bu arada Alya Hanım daha sonra detayıyla her şeyi dinlicem bir biraderim var ve onu tanımıyorum nasıl arkadaşsın sen?."
"Tamam söz veriyorum" elimi Eylül'ün olduğu yana doğru ağzımı kapatacak şekilde tutup devam ettim."Eylül'e anlatmadığım ayrıntıları bile."aslında bu bir affetirme cümlesi.
Eylül:
"Amaa ya olmaz ki sattın beni şuan resmen."
Yine o kedi gibi konuşmasından yapıyordu başka insanların üstünde garip dursada Eylül'e bu hareketleri cuk oturuyor abes kaçan hiçbir yanı olmuyor.
Üçümüzde güldükten sonra Can aramızdan ayrıldı.
"İçerde neler olduğunun raporunu hemen anlatıyosun."
"Burada mı?
"Haklısın ayak üstü olmaz önemli dedikodular bunlar.Şuradaki cafeye geçelim."
Cafeye geçtikten sonra gelen lattemi içmeye başladım.
"Nasıl bu kadar hiçbir şey olmamış gibi davranabiliyorsun ben senden daha mutlu ve heyecanlıyım be."
"Ya bir şey olmadı ki konuştuk işte.Sarıldık."
"Tamam heyecanım artmaya başladı ee kızım baştan adam gibi anlatsana şunu."
Eylül'e bütün ayrıntıları anlattıklarımı dinledikten sonra hemen sonra ilk tepkisi:
"Kızım bu çocuk seni çok seviyo ya belli ki ee müstakbel eniştemizle ne zaman tanıştıracaksın bizi?"
"Her şey yoluna girdikten hemen sonra."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Bakışta
Teen FictionAlya anlatıyor: Karen benim en büyük şansım şu dünyada karşıma çıktığı için her dakika şükrediyorum onun yanında hiç bir korkum beni esir alamıyor çünkü ben zaten Karen'in kokusunun esiri oluyorum.Karanlık korkum sadece onun yanında geçiyor ve sad...