Karen'in bu halleri benim tüm dengemi bozmaya yetiyor.Soğukkanlı olarak tanıdığım Karen beni şaşırtıyor ama biliyordum onun soğuk duvarlarının içinde eğlenceli biri olduğunu,şikayetçi olduğumu sanmıyorum.Mutlu ve bunun bir sebebi olmalı umarım sevmeyeceğim bir neden değildir.
Galiba hazırım planının olup olmadığını veya planının ne olduğunu bilmediğim için günlük giyindim.Karşımdaki eve doğru ilerlerken bu kadar çok heyecanlanmamı artık garipsemiyorum çünkü artık eminim onu seviyorum.Kapıyı çalmaya hazırlanıyordum ki Karen'in bana seslendiğini duydum.Arabaya yaslanmış.
"Alya!"
"Burada mıydın?"
"Yok burada değilim biraz sonra gelirim."
"Gülmicem"
"Peki"
Arabaya bindim.
"Bu müzik çok güzel sesini biraz açar mısın?"
Müziğe eşlik ediyordum."Bu arada nereye gidiyoruz?"
"En çok huzur bulduğun yer neresi?"
Senin kollarının arası demedim tabikide."Galiba en büyük oyun merkezine gidiyoruz."
Cümlemi kurarken aynı zamanda yüzümde hafif bir gülümseme vardı.
"Ciddi misin?"
"Neden?"
"Bilmem doğada bir yerler olur diye düşünüyordum.Telefonum çalıyor galiba bir dakika.
Geliyor musun?
Ne zaman?
Bana net bir saat söyleyemez misin?
Pekala
Dikkatli sür arabayı seni seviyorum.
Kim olduğunu sorup sormamak arasında gelip giderken yine merakım kazandı.Mutluluğunun sebebi geliyor sanırım.
"Kimdi?"
Zoraki gülümseyerek sorduğumun farkındayım.
"Çok değerli biri."
Beni merakta bırakıyor bu munzur yanını hiç sevmiyorum.
Çileden çıktığımı gizlemeliyim sonuçta hislerimi fark etmesini istemiyorum.Dudağımın kenarını ısırmak yetmiyor.Neyse ki oyun merkezine geldik."Bakalım burada ne buluyorsun?"
Sadece gülümseyip oyun merkezine ilerlemekle yetindim.Psye doğru ilerledim.En son oynadığımda Alperen'e karşı yenilmiş olmamın travmasını atlatamasamda oynamak istiyorum. Karen'le birlikte.
"Oynamak ister misin?Fifa'nın son sürümü."
"Peki 3 el oynayalım ve kazanan 1 defa istediği bir şeyi yaptırsın."
"Tamam."
Kazanmak için bütün hünerlerimi kullanıcam çünkü Karen bazen çok acımasız oluyor.Bu oyunu oynarken kendimi kaybedebilirim.
1.el kazanan:Alya
2.el kazanan:Karen
3.el kazanan:Karen
"Hile yaptın!"
"Hayır yapmadım."
"Benim konsolumda bozukluk var."
"1. Elden sonra mı bozuldu?"
Bu Alperen'le Karen neymiş ya ben bunun ikisinden başka hiçkimseye yenilmezken niye bunlara yeniliyorum!!Şu anda Alperen'in sesini duyuyorum.Delirdim galiba evet evet delirmiş olmalıyım.
"Yine sen,senin buralara uğramayacağını sanıyordum hemde o maçtan sonra cesaretini sevdim."
"Yanlış düşünmüşsün"
"Her neyse Alya hadi gidelim."
Bunu söylerken sanki Alya'nın olmadığı başka bir zamanda görüşürüz der gibiydi."Noldu seni de mi yenerim diye korktun?!!!"
Alperen'in dünyaya geliş amacı sanırım beni delirtmek.
MEDYADA ALYA'NIN EŞLİK ETTİĞİ MÜZİK
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Bakışta
Teen FictionAlya anlatıyor: Karen benim en büyük şansım şu dünyada karşıma çıktığı için her dakika şükrediyorum onun yanında hiç bir korkum beni esir alamıyor çünkü ben zaten Karen'in kokusunun esiri oluyorum.Karanlık korkum sadece onun yanında geçiyor ve sad...